اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خبر داد

استقبال مردم قم از اکران «خوابم میاد»

خبرگزاری فارس: معاون سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از استقبال مردم قم از اکران فیلم سینمایی «خوابم میاد» خبر داد.

استقبال مردم قم از اکران «خوابم میاد»

کاظم رضوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: فیلم سینمایی «کوچه باغ‌های شمرون» با کارگردانی کامران قدکچیان و نویسندگی جواد ستوده‌نیا در سینما تربیت اکران شده است.

وی با بیان اینکه دو فیلم سینمایی «خوابم می‌آد» به کارگردانی رضا عطاران و نویسندگی جواد رفیع‌زاده و «خنده در بارون» به کارگردانی داریوش فرهنگ در سینما وتوس بر روی پرده است تصریح کرد: سینما شهر آفتاب هم فیلم سینمایی «خنده در بارون» را اکران کرده است.

مسئول سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به اینکه از فیلم سینمایی «خوابم می‌آد» استقبال خوبی شده است اضافه کرد: این فیلم حدود 25 روز است که بر روی پرده سینما رفته و با توجه به ماهیت طنز آن موجب جذب مخاطب شده است.

رضوانی با تاکید بر اینکه تا زمانی که از هر فیلم اکران شده‌ای استقبال شود، این فیلم جا به جا نمی‌شود خاطر نشان کرد: قیمت بلیط سینماهای کشور در روزهای سه‌شنبه تمام طول سال نیم بها است که این امر موجب استقبال فراوان مخاطبین از فیلم‌های سینمایی در این روز شده است.

وی ادامه داد: استقبال از سینماهای استان از ابتدای سال گذشته افزایش یافته است.

مسئول سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با تاکید بر اینکه فیلم سینمایی «قلاده های طلا» پرمخاطب‌ترین و پرفروش ترین فیلم روی پرده سینما‌های استان شد اضافه کرد: سیاسی‌ترین فیلم سینمایی تاریخ سینمای ایران در مدت زمان اکران خود بر روی پرده سینماهای استان حدود 120 میلیون تومان فروش کرد.

رضوانی تصریح کرد: بعد از فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا»، «خوابم میاد»، «روزهای زندگی» و «نارنجی‌پوش» بیشترین فروش را در گیشه سینماهای استان به ‌دست آوردند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول