اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان تاکید کرد

ضرورت تسریع در بازسازی سینما بهمن سنندج

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان با اشاره به نقش سینما در جامعه، بر تسریع در اتمام آن تاکید کرد.

ضرورت تسریع در بازسازی سینما بهمن سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی ظهر امروز در جریان بازدید سرزده از پروژه بازسازی و تجهیز سینما بهمن سنندج اظهار کرد: آن چنان که انتظار می‌رفت پیشرفت فیزیکی این پروژه مطلوب نیست.

استاندار کردستان تصریح کرد: با وجود اختصاص اعتبار مناسب و پیگیری‌های مدیریت ارشد استان، بازهم شاهد کندی پیشرفت کار هستیم.

وی با گلایه از برخی سهل‌انگاری‌های صورت گرفته در ارتباط با تکمیل و بهره‌برداری از این سینما در طول سال‌های گذشته، افزود: هرچند نباید تلاش‌ها و زحمات دست‌اندرکاران حوزه هنری استان به عنوان متولی اصلی اتمام این پروژه را نادیده گرفت اما انتظارات، لیاقت و شأن مردم فرهنگی استان در این بخش بیش از کارهای صورت گرفته است.

شهبازی با تاکید مجدد در خصوص ضرورت اتمام هرچه سریع‌تر پروژه‌های عمرانی آغاز شده در استان، گفت: مردم قدرشناس و صبور کردستان انتظار دارند هنگامی که پروژه‌ای در سطح استان در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به آنان و تامین رفاه و آرامش جامعه آغاز می‌شود در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

استاندار کردستان با اذعان به اینکه مدیران استان زمانی می‌توانند خود را خدمتگزار واقعی مردم معرفی کنند که به صورت شبانه‌روزی و با تمام توان سعی در به نتیجه رساندن امور مردم داشته باشند.

وی تصریح کرد: روحیه خدمت بی‌منت و واقعی به تدریج در سطح مدیران ارشد استان ایجاد شده که امیدواریم با برنامه‌ریزی و تلاش بیشتر بتوانیم این مهم را در سطوح کارشناسی ادارات و سازمان‌های استان نیز نهادینه کنیم.

وی در پایان با حضور در جمع مردم سطح شهر و مراجعه به اماکن کسب و کار چندین نفر از شهروندان سنندجی در ارتباط با وضعیت بازار به گفت‌وگو با آنان پرداخت.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول