اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

نصب تابلوی راهنما در هر کیلومتر، 3 میلیون تومان اعتبار می‌خواهد

خبرگزاری فارس: معاون راهداری راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری گفت: برای نصب تابلوی راهنما در جاده‎های این استان در هر یک کیلومتر، 3 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

نصب تابلوی راهنما در هر کیلومتر، 3 میلیون تومان اعتبار می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، شهرام ندیمی بعد از ظهر امروز در نشست کمیته ایمنی راه‌های استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به احداث یک ‌پلیس راه جدید در محور ارتباطی بروجن گندمان، اظهار داشت: باید هر چه سریع‌تر زمین این محل در اختیار راه و شهرسازی این استان قرار گیرد.

وی افزود: فرمانداری شهرستان بروجن باید ظرف مدت امروز و فردا زمین را در اختیار ما قرار دهد تا اقدامات اجرایی از جمله آسفالت از سوی راه و شهرسازی این استان انجام گیرد.

ندیمی با اشاره به مه‌گیر بودن برخی ار محورهای ارتباطی استان چهارمحال و بختیاری، بیان داشت: طبق قانون مناطق مه‌گیر از پرداخت عوارض روشنایی معاف است.

معاون راهداری راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برخی از راه‌های این استان دچار مشکل هستند، گفت: ما این را قبول داریم که برخی از راه‌های استان ما خصوصا راه‌های برون شهری با مشکل مواجه هستند و در حال بررسی‌هایی لازم برای اتخاذ راهکار مناسب جهت رفع این نواقص هستیم.

وی بر ضرورت نصب تابلوی راهنما در جاده‌های این استان تاکید کرد و افزود: برای نصب تابلوی راهنما در جاده‎های این استان برای هر کیلومتر 3 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

ندیمی با اشاره به رفع معارضات پیچ‌ راهدارخانه سامان، بیان داشت: خوشبختانه مشکلات اجتماعی این راهدارخانه برطرف شده و در حال حاضر به مناقصه رفته است.

وی گفت: ساماندهی جلوی پلیس راه شهر فرخ‌شهر به زودی توسط اداره‌کل راه و شهرسازی این استان آغاز می‌شود.

ندیمی با بیان اینکه زیرساخت‌های پلیس راه گهرو انجام گرفته است، اظهار داشت: مقرر شده با همکاری فرماندار شهرستان کیار به زودی عملیات اجرایی این طرح تمام شود و به مرحله بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول