اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل‌ و ‌نقل و ترافیک شهرداری قزوین خبر داد

اتمام نصب تابلوهای راهنمای مسیر بیمارستان‌ تا پایان سال 90

خبرگزاری فارس: معاون حمل ‌و ‌نقل و ترافیک شهرداری قزوین از اتمام نصب تابلوهای راهنمای مسیر برای آدرس‌دهی بیمارستان‌های شهر قزوین تا پایان سال جاری خبر داد.

اتمام نصب تابلوهای راهنمای مسیر بیمارستان‌ تا پایان سال 90
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی معاونت حمل‌ و ‌نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سیدمهدی یدی‌همدانی با اعلام این خبر و با بیان اینکه اجرای این طرح از ابتدای سال جاری آغاز شده است، بیان کرد: تاکنون 70 درصد از عملیات اجرایی این طرح به اتمام رسیده است که در طی اجرای این پروژه حدوداً 30 عدد تابلوی راهنمای مسیر برای آدرس‌دهی بیمارستان‌های شهر نصب می‌شود.
وی با اشاره به مکان نصب تابلوها و با بیان اینکه این تابلوها در رویکردهای منتهی به بیمارستان‌های سطح شهر، نصب می‌شوند، افزود: این تابلوها بر اساس آیین‌نامه موجود در کشور طراحی شده است و نوع شبرنگ استفاده شده در این طرح از نوع لانه زنبوری و رده مهندسی است.
همدانی با اشاره به مشکلات عدم وجود تابلوهای راهنمای مسیر برای آدرس‌دهی بیمارستان‌های شهر قزوین گفت: تابلوهای راهنمای مسیر برای آدرس‌دهی بیمارستان‌های ولایت، شهید رجایی، پاستور، تأمین اجتماعی (رازی)، قدس، 22 بهمن و کوثر طراحی شده است که برای مسیرهای بیمارستان‌های ولایت، پاستور، 22 بهمن و کوثر تابلوی راهنمای مسیر نصب شده است.
معاون حمل ‌و ‌نقل و ترافیک شهرداری قزوین هزینه خرید و نصب تابلوهای راهنمای مسیر را 800 میلیون ریال عنوان و بیان کرد: این طرح به منظور سهولت دسترسی استفاده‌کنندگان از راه در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه تابلوهای راهنمای مسیر به صورت جانبی در مسیرها نصب می‌شود، گفت: اجرای این طرح یکی از خواسته‌های شهروندان به ویژه افرادی که از خارج شهر وارد قزوین می‌شدند، بود که بعد از بررسی، اجرای طرح نهایی شد.
انتهای پیام/ج30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول