اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر تجاری‌سازی معاون علمی و فن‌آوری رئیس جمهور:

پروژه‌های تحقیقاتی بافق تجاری‌سازی می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر تجاری‌سازی و همکاری‌های دانش و صنعت رئیس جمهور گفت: به منظور حمایت از طرح‌های تحقیقاتی با اختصاص اعتبارات ویژه این طرح‌ها تجاری‌سازی می‌شود.

پروژه‌های تحقیقاتی بافق تجاری‌سازی می‌شود

محمد جواد قاسمی امروز  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری پارک علم و فناوری با شرکت سنگ آهن بافق اظهار داشت: برای توسعه سطح زیر کشت نخیلات در حوزه سنگ آهن بافق، تلاش می‌شود تا از تکنولوژی پیشرفته بافت خرما استفاده شود.

وی با اشاره با کشت بیش از  3هزار اصله خرما در سال گذشته در استان خوزستان بیان کرد: برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان تخصیص یافت که امسال این طرح با همکاری شرکت سنگ اهن در بافق با همین اعتبار قابل اجراست.

وی همچنین با اشاره به طرح کشت درخت زیتون در دانشگاه آزاد اسلامی بافق خاطر نشان کرد: برای توسعه این پروژه با تحقیقاتی که انجام شده در پارک علم و فناوری اقدامات مناسب انجام می‌شود.

قاسمی افزود: برای تسریع در اجرای این پروژه مقرر شد بازدیدی از کشت و صنعت فدک که در مسیر کاشان - قم در حال انجام است، صورت گیرد و از تجربیات آن در بافق استفاده شود.

به گزارش فارس، سرپرست دفتر تجاری سازی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از برخی شرکت‌ها ی فناوری مستقر در مرکز رشد بافق، مرکز تحقیقات شیلات، شرکت سنگ آهن و پرورش کشت و صنعت زیتون در دانشگاه آزاد بافق بازدید کرد.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول