اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره راه دماوند:

مرحله پایانی احداث محور آبسرد ـ ایوانکی آغاز شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره راه و ترابری شهرستان دماوند از آغاز مرحله پایانی احداث طرح جاده‏سازی آبسرد ـ ایوانکی خبر داد.

مرحله پایانی احداث محور آبسرد ـ ایوانکی آغاز شد

اکبر وطن‏دوست امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این پروژه جاده‏سازی اغلب مراحل اجرایی خود را سپری کرده است.

وی ادامه داد: این مهم در دستور کار مجموعه اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند در سال جاری قرار گرفته است.

وطن‏دوست با اشاره به مزایای اجرای طرح جاده‏سازی آبسرد ـ ایوانکی خاطرنشان کرد: این پروژه یکی از مهم‏ترین طرح‏های راه‏سازی استان تهران است.

سرپرست اداره راه و ترابری شهرستان دماوند تصریح کرد: با تکمیل و راه‏اندازی این مسیر مناطقی مانند کیلان، آبسرد و نواحی روستایی نزدیک به این دو شهر از وضع کنونی خارج می‏شوند.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب این مناطق در مسیر یکی از مهم‏ترین جاده‏های استان‏های هم‏جوار تهران و سمنان قرار گرفته و دچار تحولات عظیم اقتصادی می‏شوند.

* اجرای طرح جاده‏سازی "همند" با وجود معارضانی سرسخت

سرپرست اداره راه و ترابری شهرستان دماوند از اجرای طرح جاده‏سازی "همند" شهر آبسرد خبر داد.

وطن‏دوست ادامه داد: مردم شهر آبسرد، شهرستان دماوند و سایر نواحی اطراف این مسیر مواصلاتی را با عنوان جاده قدیم آبسرد می‏شناسند.

وی اضافه کرد: وجود این مسیر می‏تواند در کنار محور ایوانکی ـ آبسرد مردم این خطه باغی و زراعی را در فصل برداشت محصول یاری دهد.

سرپرست اداره راه و ترابری شهرستان دماوند از وجود معارضانی سرسخت در این مسیر خبر داد و افزود: متاسفانه مانع همیشگی موجود در مسیر اجرای پروژه همند آبسرد معارضان هستند.

وطن‏دوست تصریح کرد: در حال حاضر نیز این معارضان با سرسختی در مقابل اجرای طرح قرار دارند اما با این وجود پروژه متوقف نیست.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول