اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران خبر داد

آغاز کلاس ارتقای داوری فوتبال در مازندران از 18 خرداد

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران از برگزاری کلاس ارتقای داوری فوتبال با حضور داوران درجه یک و ملی فوتبال استان از 18 خرداد به میزبانی ساری خبر داد.

آغاز کلاس ارتقای داوری فوتبال در مازندران از 18 خرداد

حمید رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در این کلاس دو روزه بیش از 70 داور درجه یک و ملی فوتبال استان حضور دارند.

وی گفت: مدرس این دوره از کلاس برعهده اسماعیل صفیری از داوران بین المللی کنفدراسیون فوتبال آسیا است.

سرپرست کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران در ادامه افزود: در این کلاس داوران مازندرانی آخرین اطلاعات روز داوری فوتبال آسیا را زیرنظر مدرس بین المللی می‌آموزند.

رسولی از برگزاری تست بدنی داوران مازندرانی در این کلاس خبر داد و تصریح کرد: داوران حاضر در این کلاس روز پنجشنبه 18 خرداد در ورزشگاه شهید متقی ساری برای آمادگی بیشتر تست بدنی می‌شوند.

وی عنوان کرد: در روز جمعه 19 خرداد نیز داوران و ناظران در کلاس توجیهی و عملی که در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد استان در ساری تدارک دیده شده، حضور می‌یابند. 

سرپرست کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران متذکر شد: پس از پایان کلاس دو روزه از داوران امتحان عملی و توجیهی گرفته می‌شود.

رسولی اظهار داشت: داورانی که در این کلاس موفق به نمره قبولی شوند و از نظر تست بدنی و توجیهی مشکلی نداشته باشند، می‌توانند در لیگ‌های مختلف فوتبال ایران و استان قضاوت کنند.

وی از حضور داوران خوب فوتبال مازندران در کشور اشاره کرد و ابراز داشت: در حال حاضر تعدادی از داوران فوتبال مازندران در لیگ برتر فوتبال و فوتسال و همچنین لیگ دسته یک فوتبال و فوتسال مشغول قضاوت هستند.

سرپرست کمیته داوران فوتبال مازندران در پایان متذکر شد: محمود نصیرلو از داوران برتر فوتسال کشور برای قضاوت در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا  تیرماه راهی کویت می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول