اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان:

اجرای طرح حریم مرز، قاچاق را قطع می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی- امنیتی استاندار کردستان با اشاره به تاثیرات مثبت اجرای طرح حریم مرزها، قطع کامل هر نوع قاچاق را از آثار و پیامدهای آن عنوان کرد.

اجرای طرح حریم مرز، قاچاق را قطع می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده شامگاه جمعه در جلسه توجیهی اجرای حریم مرزهای بانه که با حضور جمعی از مسئولان و ائمه جمعه و جماعت این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اجرای طرح حریم مرزی زمینه را برای تامین امنیت پایدار مردم و ساماندهی مرزها فراهم می‌کند.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار کردستان قطع کامل ورود انواع کالاهای قاچاق به ویِژه مشروبات الکلی و مواد مخدر و همچنین جلوگیری از ورود و خروج‌های غیرمجاز را از پیامدهای انجام این طرح برشمرد.

وی با بیان اینکه هم ‌و‌غم نظام و دولت تنها ارائه خدمات مطلوب به اقشار مختلف مردم است، تصریح کرد: خدمات‌رسانی در نقاط محروم و مرزی در اولویت برنامه‌های دولت بوده و به منظور تحقق این مهم از تمام امکانات موجود استفاده می‌کند.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: دولت در اجرای طرح حریم مرزها اهداف ارزشمندی را دنبال می‌کند و تنها هدفش جلب رضایت مردم و حفظ امنیت کامل آنهاست.

حسن‌زاده خواستار شناسایی صاحبان زمین‌های قرار گرفته در حریم مرزی توسط جهاد کشاورزی استان شد و افزود: جهاد کشاورزی باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به شناسایی این افراد اقدام کند.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی موظف است قبل از انجام هر اقدامی رضایت کامل کشاورزان را تامین کند، افزود: مردم ولایت‌مدار این شهرستان باید بدانند که هدف دولت از اجرای طرح مذکور ایجاد اذیت و آزار برای آنها نیست بلکه تحقق این مسئله زمینه‌ای برای برخورداری آنان از درآمدهای مشروع و قانونی است.

این مسئول خواستار همکاری امامان جمعه، دهیاران، شوراها و دیگر اقشار تاثیرگذار این شهرستان به منظور توجیه مردم در زمینه تاثیرات مثبت اجرای این طرح شد.

وی در پایان از مردم شهرستان بانه به عنوان مردمانی ولایت‌مدار، انقلابی نام برد و اذعان داشت: مردم شهیدپرور این شهرستان همواره با حضور در عرصه‌های مختلف و سرنوشت‌ساز مانع از تحقق اهداف دشمنان شده‌اند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول