اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم کبدی بانوان فولاد ماهان:

تیم ماهان برای قهرمانی بسته شده است

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم کبدی بانوان فولاد ماهان گفت: تیم ما برای قهرمانی بسته شده و از مرحله گروهی خود را برای مرحله نهایی آماده می‌کند.

تیم ماهان برای قهرمانی بسته شده است

مریم یدالهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار داشت: سطح فنی مسابقات لیگ کبدی بانوان بسیار بالاست و تیم‌های مختلفی در زمره مدعیان هستند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ برتر کبدی در ملایر بیان داشت: تیم ماهان تاکنون دو بازی انجام داده که در هر دو بازی تیم برتر میدان بوده است و در دیدار با سمنان نیز به دلیل غیبت این تیم نتیجه به سود تیم ما اعلام شد و به نظر می‌رسد تیم سمنان به دلیل ترس از مصدومیت حاضر به رویارویی نشد.

سرپرست تیم کبدی بانوان فولاد ماهان ادامه داد: تیم ماهان با قدرت در این مسابقات حاضر شده است زیرا هدف ما قهرمانی در لیگ است و تلاش می‌کنیم به این هدف دست یابیم.

وی با بیان اینکه مسابقات مرحله گروهی به صورت متمرکز برگزار می‌شود، تصریح کرد: پس از پایان مسابقات مرحله گروهی، تیم‌های راه یافته به دور بعد در مرحله نهایی با یکدیگر دیدار کرده تا تیم‌های قهرمان مشخص شوند.

یدالهی افزود: با پیشنهاد باشگاه ماهان، میزبانی مرحله نهایی که روزهای 27 تا 30 تیرماه سال جاری برگزار می‌شود، به اصفهان واگذار شده اما هنوز ورزشگاه محل برگزاری مسابقات تعیین نشده است.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول