اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وعده‌ای که نابجا بود

ماهان مسافران اردبیل را در مشهد سرگردان گذاشت

خبرگزاری فارس: در یک خلف وعده آشکار شرکت هواپیمایی ماهان مسافران اردبیل را در فرودگاه مشهد سرگردان گذاشت و به وعده‌اش عمل نکرد.

ماهان مسافران اردبیل را در مشهد سرگردان گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صبح امروز جمع زیادی از مسافران شرکت هواپیمایی ماهان در فرودگاه مشهد تجمع کرده و خواستار پاسخگویی صریح و روشن شرکت ماهان به این خلف وعده شدند که اسباب نگرانی بیش از 250 مسافر اردبیل - مشهد را در وعده برگشت به وجود آورده است.

این مسافران که با شرکت هواپیمایی ماهان ظهر پنجشنبه از اردبیل عازم مشهد مقدس شده بودند به یک باره با پیامک لغو شدن پرواز برگشت‌شان مواجه شدند به طوری که با شرکت ماهان در تهران، اردبیل و مشهد تماس‌های مکرری برقرار کردند که هیچ یک از مسئولان شرکت هواپیمایی ماهان حاضر به پاسخگویی صریح، روشن و شفاف در مورد علل لغو پرواز برگشتی مشهد به اردبیل نشدند.

این در حالی است که مسافران ایرباس از اولین ساعات صبح امروز در فرودگاه مشهد سرگردان بوده و از مسئولان خواستند پرواز جایگزین را برای آنها دایر کنند تا مشکلات این مسافران برطرف شود.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که شرکت‌های هواپیمایی و مسئولان استان اردبیل در بیانات خود تنها به اظهار فضل می‌پردازند در حالی که حاضر نیستند در چنین مواقعی پاسخگوی مسافران و مردم سرگردان در فرودگاه باشند که به نظر می‌رسد عده‌ زیادی از آنها برای برگشت‌شان دچار مشکل شده‌اند و تا پایان این هفته نیز پروازهای مستقیم به مقصد اردبیل و سایر شهرهای مجاور نیز وجود ندارد.

این رفتار شرکت هواپیمایی ماهان نه تنها زمینه‌ بی‌اعتمادی مردم و مسافران را فراهم می‌کند بلکه بیانگر این واقعیت است که شرکت‌ها و تورهای زیارتی و سیاحتی تنها به فکر درآمدزایی خود هستند و حاضر نیستند در چنین مواقعی پاسخگوی مسافران و گردشگران باشند.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که بسیاری از مسافران سفر زیارتی مشهد با یک برنامه‌ریزی سعی می‌کردند در موعد مقرر در شهر و دیارشان باشند که این خلف وعده مشکلات و گرفتاری‌‌های متعددی را برای مسافران اردبیل - مشهد به وجود آورده است.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول