اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر خبر داد

انهدام باند تهیه و توزیع اقلام جاسوسی در عجب‌شیر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر از انهدام باند تهیه و توزیع سلاح و مهمات جنگی و اقلام جاسوسی در این شهرستان خبر داد.

انهدام باند تهیه و توزیع اقلام جاسوسی در عجب‌شیر

به گزارش خبرگزاری فارس از عجب‌شیر، اکبر رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال کسب اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر تهیه، انتقال و توزیع سلاح و مهمات جنگی و اقلام جاسوسی و ضدامنیتی به صورت باندی توسط فردی دارای سوابق متعدد با توجه به حساسیت آن، موضوع در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: دو نفر از ماموران کارکشته و مجرب به عنوان مسئول اطلاعاتی و عملیاتی این ماموریت انتخاب شدند و پس از انجام دو ماه کار اطلاعاتی نهایتاً چند تیم عملیاتی پس از آموزش‌های لازم و کافی با هماهنگی قضایی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه موفق شدند متهم را به همراه دو نفر دیگر از اعضای باند دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر گفت: در بازرسی از خودروی متهمان تعداد پنج قبضه کلت کمری با 50 تیر جنگی، تعداد 40 عدد دستگاه شنود پیشرفته، تعداد 20 عدد جاسوئیجی خودرو مجهز به دوربین فیلمبرداری مخفی، تعداد دو عدد ساعت مچی دارای دوربین فیلمبرداری و عکاسی مخفی، تعداد دو عدد عینک مجهز به دوربین فیلمبرداری و ضبط صوت همگی قابلیت استفاده در امر جاسوسی، تعداد 50 عدد افشانه دفاع شخصی ساخت آمریکا به همراه شارژرهای وسایل مکشوفه کشف و ضبط شد.

رحیمی در ادامه گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول