اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:

هنرمندان و فرهیختگان جامعه نباید گرفتار بوروکراسی اداری باشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: مسئولان و دست‌اندرکاران حوزه فرهنگ و هنر باید تمامی تلاش خود را برای ایجاد شرایط مناسب برای اصحاب فرهنگ و هنر به کار گیرند.

هنرمندان و فرهیختگان جامعه نباید گرفتار بوروکراسی اداری باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، محمود شالویی صبح امروز با بیان این مطلب در جمع هنرمندان و فرهیختگان شهرضا اظهار کرد: تمامی انسان‌های والامقامی که وارد عرصه فرهنگ و هنر می‌شوند با اهداف پاک و متعالی پا به این عرصه می‌گذارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر هنرمندان برای انجام فعالیت در جامعه با برخی بوروکراسی‌های اداری مواجه اند که شایسته این جامعه فرهیخته نیست.

شالویی با اشاره به لزوم توجه به نیازها و مشکلات هنرمندان و فرهیختگان جامعه از سوی مسئولان افزود: هنرمندان از روحیه خاصی برخوردارند و مسئولان باید با درک این موضوع تا حد ممکن از ورود هنرمندان جامعه به مسائل اداری جلوگیری کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان با اشاره به ظرفیت بالای فرهنگی شهرضا بیان کرد: شهرضا از دیر زمان به عنوان مهد زایش و پرورش عالمان و نخبگان و فرهیختگان بی شمار مطرح بوده است و بدون شک برای استفاده شایسته از این ظرفیت بالا باید همه مردم و مسئولان شهرستان به همیاری و همکاری با تشکیلات فرهنگی و هنری شهرضا بپردازند.

وی با اشاره به برگزاری نخستین سالگرد درگذشت استاد آشفته و استاد پریش از شاعران نامدار شهرضا تصریح کرد: بنده و مجموعه همکارانم در اداره کل ارشاد بر خود وظیفه می‌دانیم به پاس قدردانی از مقام این دو استاد بزرگوار در این مراسم شرکت کنیم.

شالویی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مراحل احداث مجتمع بزرگ فرهنگی شهید مدرس شهرضا اضافه کرد: این مجتمع عظیم با پیشرفت فیزیکی 95 درصدی در مراحل پایانی ساخت قرار دارد و بر اساس محاسبات انجام گرفته با اختصاص بودجه 5 میلیارد ریالی تا هفته دولت سال جاری آماده افتتاح و بهره برداری می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری نشست‌های صمیمی با هنرمندان و فرهیختگان جامعه نباید به زمان خاصی محدود باشد و مسئولان باید همواره برای رشد و اعتلای عرصه‌های فرهنگی به هم اندیشی وهم فکری با اصحاب فرهنگ و هنر بپردازند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول