اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

قهرمان فرنگی کار به شیراز بازگشت

خبرگزاری فارس: قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان کشور با استقبال گرم مدیران اداره کل ورزش، جوانان فارس و هئیت کشتی فارس به شیراز بازگشت.

قهرمان فرنگی کار به شیراز بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، پرهام قنبری قهرمان وزن 63 کیلوگرم که در این دوره از مسابقات آسیایی با مدال طلای خود برای کشور و استان فارس خوش درخشید عصر امروز در ابتدای ورود به فرودگاه شهید دستغیب شیراز مورد استقبال گرم ورزش دوستان و اهالی ورزش استان فارس قرار گرفت.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز سطح پیکارهای آسیایی کشتی فرنگی در بیشکک قزاقستان را بالا توصیف کرد و گفت: انتظار می‌رود در دوره بعدی این مسابقات تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران با توان بیشتری در این پیکارها حضور یابد.

قنبری اظهار داشت: استان فارس مهد کشتی در کشور است و باید تعداد بیشتری از کشتی‌گیران فرنگی‌کار در تیم ملی حضور داشته باشند.

به گزارش فارس، در پایان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا تیم ایران توسط رضا خدری، علی ارسلان، پرهام قنبری و دانیال اکبری در وزن‌های 50، 54، 63 و 85 کیلوگرم به مدال طلا، در وزن 76 کیلوگرم توسط علی محمود به مدال نقره و در وزن 58 کیلوگرم توسط مهدی نوروزی به مدال برنز دست یافت و پس از تیم قرقیزستان عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

این پیکارها 15و 16 تیر ماه جاری در بیشکک قزاقستان برگزار شده بود.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول