اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق استان اردبیل:

برق پایدار تله‌کابین فندقلو تأمین می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: با تقویت شبکه سه کیلومتری انتقال برق، پایداری برق برای تله‌کابین دهکده توریستی حیران را شاهد می‌باشیم.

برق پایدار تله‌کابین فندقلو تأمین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا علیزاده عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات تأمین برق مورد نیاز تله‌کابین فندقلوی نمین اظهار داشت: ما هیچ مشکل و مانعی را در تأمین برق مورد نیاز واحدهای صنعتی، تولیدی و گردشگری نداریم به طوری که تلاش می‌کنیم با اصلاح شبکه موجود در این منطقه در فاصله زمانی کوتاه پایداری برق تله‌کابین فندقلو را برقرار کنیم.

وی ضرورت توجه به این منطقه توریستی و گردشگری را یادآور شد و تصریح کرد: این دهکده توریستی به دلیل واقع شدن در نقطه تلاقی دو جبهه آب و هوای متفاوت و در فصول مختلف سال سرما و یخبندان با مشکلاتی در تأمین زیرساخت‌ها مواجه شده که بروز چنین عواملی نیز قطعی برق دهکده را سبب شده است.

علیزاده به حساس بودن تله‌کابین و تأمین برق آن اشاره کرد و افزود: قرار نیست با امنیت جان و حقوق مردم بازی کنیم و باید اطمینان خاطر به مسافران و گردشگران در استفاده مطلوب از تله‌کابین بدهیم که در این زمینه برق پایدار تأمین و وجود ژنراتور اضطراری در این مجموعه ضروری به نظر می‌رسد.

به گزارش فارس، در ادامه این جلسه فرماندار شهرستان نمین نیز با اظهار گلایه و نگرانی صاحبان تله‌کابین و سرمایه‌گذاران این پروژه و همچنین نارضایتی مسافران خاطر نشان کرد: قطعی برق در تله‌کابین فندقلو حرکتی نامناسب است که اسباب ناامنی و نارضایتی مسافران و بی‌اعتمادی آنها را فراهم می‌آورد.

سید تقی دریتیم به قطعی مکرر برق در این منطقه اشاره کرد و ادامه داد: ضرورت دارد برق پایدار این پروژه گردشگری و زیبا تأمین شود تا نارضایتی‌ها به حداقل رسیده و امنیت سفر و گردش و تفریح برقرار شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل نیز در سخنانی توسعه دهکده توریستی فندقلوی نمین را یکی از برنامه‌های اولویت‌دار توصیف کرد و بیان داشت: بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای انتقال برق به دهکده توریستی از طریق کابل زمینی اختصاص یافته که با تزریق آن امیدواریم مشکلات پیش آمده برطرف شود.

بهروز ندایی راه‌اندازی تله‌کابین فندقلو را یکی از ظرفیت‌های بی‌نظیر منطقه توریستی و گردشگری فندقلو برای جذب گردشگر توصیف کرد و گفت: این مجموعه علاوه بر ایجاد اشتغال برای 50 نفر یکی از زیباترین ظرفیت‌های بخش گردشگری و توسعه منابع درآمدی در این زمینه است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول