اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد انتخابات گیلان:

700 هزار نفر در رشت و تالش رای می‌دهند

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد انتخابات گیلان گفت: بیش از 700 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در دو حوزه انتخابیه رشت و تالش هستند.

700 هزار نفر در رشت و تالش رای می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کبری مهرورز صبح امروز در جریان رای‌گیری با اشاره به اینکه بالغ بر 700 هزار نفر در دو حوزه انتخابیه رشت و تالش واجد شرایط رای دادن هستند، اظهار کرد: متولدین 15 اردیبهشت سال 73 و ماقبل آن نیز می‌توانند در دومین مرحله انتخابات مجلس شرکت کنند و نخستین رای خود را بر صندوق‌های تعبیه شده بیندازند.

وی، درباره تمدید رای‌گیری اذعان کرد: انتخابات از هشت صبح امروز آغاز شده و تا ساعت 18 عصر ادامه دارد و در صورت نیاز و با اعلام وزارت کشور تمدید می‌شود و از مردم می‌خواهیم در این مدت 10 ساعته رای خود را در صندوق بیندازند.

دبیر ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه تمام فرمانداران دو حوزه رشت و تالش، رضوانشهر و ماسال برای برگزاری انتخابات باشکوه در تلاش هستند، خاطرنشان کرد: انتخابات با تلاش تمام عوامل اجرایی در حال انجام است.

وی، از استقرار 933 صندوق اخذ رای برای دریافت آرای دور دوم انتخابات مجلس نهم مردم در رشت و تالش خبر داد و یادآور شد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان می‌شود.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول