اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی:

باند سارقان کیف‌قاپ در اراک متلاشی شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از متلاشی شدن باند سارقان کیف‌قاپ در اراک خبر داد.

باند سارقان کیف‌قاپ در اراک متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک رضا احمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه تودیع و معارفه سرپرست عقیدتی شهرستان شازند گفت: با تلاش و سرعت عمل ماموران نیروی انتظامی شهرستان اراک یک باند از سارقان کیف‌قاپ این شهرستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: با افزایش شکایات مردمی مبنی بر چندین فقره کیف‌قاپی در اراک رسیدگی به موضوع به صورت جدی در دستور کار ماموران قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: ماموران با تلاش  شبانه‌روزی و اقدامات اطلاعاتی موفق شدند سردسته این باند را در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر کنند.

احمدی با اشاره به دستگیری سایر اعضای این باند خاطر نشان ساخت: متهم که پس از دستگیری با دلایل و مستندات پلیس مواجه شده بود لب به اعتراف گشود و به سرقت کیف‌های مردم با همدستی سه نفر دیگر از اعضای باند اعتراف کرد.

وی گفت: با اعتراف متهم ماموران پلیس آگاهی در یک عملیات جداگانه دیگر سه همدست وی را شناسایی و دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس به 13 فقره کیف‌قاپی اعتراف کرده و به همراه پرونده مربوطه به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی همچنین از کشف 12 فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان اراک سه سارق سابقه‌دار این شهرستان شناسایی و طی عملیات ضربتی دستگیر شدند.

احمدی ادامه داد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت در سطح شهر اراک شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت که طی آن ماموران انتظامی کلانتری 11 آزادی اراک با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری یک سارق حرفه‌ای و کشف 3 فقره انواع سرقت شدند.

وی در ادامه از کشف چهار فقره سرقت کیف قاپی توسط ماموران انتظامی کلانتری 12 رضوی و نیز کشف پنج فقره انواع سرقت توسط ماموران انتظامی کلانتری 15 شهر صنعتی خبر داد و اظهار داشت: در این رابطه نیز دو نفر سارق حرفه‌ای شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول