اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی اردبیل:

سارقان 40 دستگاه خودرو پراید در اردبیل دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی اردبیل سارقان 40 دستگاه خودرو پراید در اردبیل دستگیر شدند.

سارقان 40 دستگاه خودرو پراید در اردبیل دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس اردبیل، سرهنگ موسی عالیزاده اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو پراید در پنج ماه اخیر در منطقه، کارآگاهان پلیس آگاهی اردبیل تیم ویژه‌ای را در راستای شناسایی و دستگیری سارقان این سرقت‌ها تشکیل و اقدامات گسترده‌ای را در این زمینه آغاز کردند.

وی گفت: با تلاش‌های انجام شده و اقدامات شبانه‌روزی معلوم شد که خودروهای مسروقه در فاصله زمانی سه روز در نقطه دیگری از شهر در حالی که بسیاری از وسایل داخلی آن به سرقت رفته رها شده است.

عالیزاده ادامه داد: با مشخص شدن این موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار را در حالی که سوار بر پراید مسروقه شده بود شناسایی و دستگیر کردند.

به گفته رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اردبیل با انجام اقدامات پلیسی دو باند حرفه‌ای که با هدف حمل و جابجایی مواد و کسب درآمد از محل فروش وسایل و لوازم داخلی خودرو اقدام به سرقت می‌کردند شناسایی و با انجام چند مرحله عملیات تمام اعضای این دو باند یکی پس از دیگری به دام افتادند.

این مسئول بیان داشت: اعضای 9 نفره این دو باند متلاشی شده به سرقت 40 دستگاه خودرو پراید در اردبیل اعتراف کردند و در اقدامی دیگر بسیاری از وسایل و لوازم به سرقت رفته از این خودروها جمع‌آوری و شش خریدار اموال مسروقه نیز با اقدام کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ عالیزاده برای پیشگیری از سرقت و ناکام گذاشتن سارقان به صاحبان خودروها به ویژه دارندگان پراید توصیه کرد: وسایط نقلیه خود را به قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان، سوییچ مخفی و سایر لوازم تاخیری و بازدارنده مجهز کرده و سعی کنند از رادیو پخش‌های کشویی پانل‌دار استفاده کنند.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول