اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت سبزوار خبرداد

استقبال دانش‌آموزان سبزوار از کلاس‌های اوقات فراغت

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت شهرستان سبزوار از استقبال خوب دانش‌آموزان سبزواری از کلاسهای اوقات فراغت خبر داد.

استقبال دانش‌آموزان سبزوار از کلاس‌های اوقات فراغت

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، حسین رجبی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: کلاسهای فراغت امسال در قالب 400پایگاه سازماندهی شده‌اند که تاکنون تعداد 52745 نفر در این کلاس‌ها مشغول فعالیت هستند و کلاس‌ها از 3 تیر شروع  و تا 15 مردادماه امسال ادامه دارد.

وی افزود: از 39 اداره و نهاد عضو ستاد 20اداره مستقیما متولی کلاس‌های اوقات فراغت هستند ایشان ضمن ارزشمند توصیف کردن این کلاس‌ها افزود کلاسهای تابستانی علاوه بر بعد آموزشی مانع سرگردانی جوانان ونوجوانان در کوچه و خیابان شده است.

رجبی در توصیف تعداد جذب شهرستان اظهار داشت: آموزش و پرورش سبزوار با68 پایگاه و جذب بیش از29000نفر دانش‌آموز،ناحیه مقاومت بسیج با 50 پایگاه و جذب 7220نفر و اداره ارشاد اسلامی با 119 پایگاه وجذب 6000نفر به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم شهرستان را به خود اختصاص داده اند و بخش داورزن با13 پایگاه و جذب 1700نفر و بخش ششتمد با 20پایگاه و جذب 1200نفر جزء بخش‌های برتر شناخته می‌شوند.

کارشناس مسئول گسترش فرهنگ نماز ،قرآن و عترت آموزش و پرورش سبزوار که برای ششمین سال متوالی دبیرستادغنی سازی اوقات فراغت شهرستان را بر عهده دارد با تشریح برنامه‌های این ستاد بر توجه ویژه بخشداران داورزن ،ششتمد و روداب به این موضوع تاکید کرد. 

انتهای پیام /خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول