اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار قاین:

تولد فرقه‌های نو منحصر به عصر حاضر نیست

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قاینات گفت: بحث فرقه‌های نوظهور تنها منحصر به عصر کنونی نیست و از گذشته این فرقه‌ها ظهور و بروز داشته‌اند.

تولد فرقه‌های نو منحصر به عصر حاضر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان قاینات، فرهاد فلاحتی در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: یک راه مقابله با دشمن آگاهی دادن به نسل معاصر است که جوان ما را قدرتمند و واکسینه می‌کند و این آگاهی نیاز به برنامه‌ریزی دارد.

وی از برگزاری نشست تخصصی مهدویت در این شهرستان در پایان تیرماه سال جاری خبر داد و یادآور شد: این نشست تخصصی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه مورخ 26 و 27 تیرماه با حضور اساتید کشوری در شهر قاین برگزار می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قاینات گفت: واقعیت امر این است که در طول تاریخ به هر میزان که یک آگاهی ناب در سطح جوامع پراکنده شده و منشاء تکامل و تحول بشر بوده است یک تحولاتی رخ داده است.

فلاحتی افزود: در این بین گروه یا افرادی نیز به دنبال بهانه‌تراشی، مخالفت و سودجویی بوده و گروهی نیز با تمام توان و پایبندی محکم به اعتقادات در راستای اعتلا و رشد فرهنگ دینی قدم برداشته‌اند و در این راه تلاش‌های زیادی انجام دادند و این در طول تاریخ گذشته اسلام به وفور مشاهده شده است.

وی یادآور شد: بحث فرقه‌های نوظهور فقط منحصر به عصر حاضر نیست اما یک تفاوت عمده دارد که از سال 57 که جمهوری اسلامی ایران با رویکرد فرهنگی جدید، خودش را به جهان معرفی کرده است تلاش فراوانی در چند حوزه از جمله مسائل اسلامی و دینی شده تا سکه‌های تقلبی فراوانی را با پشتوانه رژیم صهیونیستی و استکباری وارد جامعه کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قاینات هدف از ظهور فرقه‌های جدید را از بین بردن هویت دینی مسلمانان عنوان کرد و گفت:‌ آنها قصد دارند که مسلمانان را از داخل تهی کنند و یک انشقاقی در بین جوامع مسلمان ایجاد کنند.

فلاحتی ادامه داد: یک راه مقابله با دشمن آگاهی دادن به نسل معاصر است که جوان ما را قدرتمند و واکسینه می‌کند و این آگاهی نیاز به برنامه‌ریزی دارد.

انتهای پیام/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول