اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری قم عنوان کرد

حضور برترین رکابزنان قم در رقابت‌های کوهستان کشور

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم از حضور برترین رکاب‌زنان قمی در رقابت‌های کوهستان قهرمانی کشور خبر داد.

حضور برترین رکابزنان قم در رقابت‌های کوهستان کشور

جعفر مدرسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون دوچرخه‌سواری کشورمان رقابت‌های کوهستان قهرمانی کشور به مدت سه روز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در واقع بعد از برگزاری رقابت سه روزه قهرمانان کشور در رشته دوچرخه‌سواری کوهستان در ارتفاعات سنندج معرفی می‌شوند و طی آن برترین‌های دوچرخه‌سواری قم نیز در این رشته با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

نایب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم افزود: مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی مردان کشور در رشته کوهستان در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی هیئت دوچرخه‌سواری استان کردستان و در شهرستان سنندج به انجام می‌رسد.

وی با اشاره به برنامه برگزاری این رقابت‌ها از سوی فدراسیون دوچرخه‌سواری افزود: مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور در رشته کوهستان در دو بخش بانوان و آقایان و در مواد دانهیل و کراس‌کانتری برگزار می‌شود تا برترین‌ها معرفی شوند.

مدرسی عنوان داشت: شهرستان سنندج در این دوره از پیکارهای دوچرخه‌سواری قهرمانی کوهستان کشور از روز چهارشنبه بیست و یکم تیر ماه به مدت سه روز به میزبانی هیئت دوچرخه‌سواری استان پذیرای رکابزنان استان‌های سراسر کشور خواهد بود.

وی یادآور شد: زمان پذیرش تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کوهستان کشور در بخش آقایان از ساعت 17 روز چهارشنبه بیست و یکم تیرماه و در بخش بانوان روز پنج شنبه بیست و دوم تیرماه از ساعت 20 خواهد بود.

نایب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم در ادامه با اشاره به برنامه زمان‌بندی برگزاری این دوره از پیکارها در ارتفاعات شهر سنندج عنوان داشت: روز پنجشنبه بیست و دوم تیرماه رقابت رکابزنان در بخش آقایان و در رده سنی بزرگسالان از ساعت 9 صبح در ماده کراس‌کانتری برگزار می‌شود.

مدرسی خاطر نشان کرد: همچنین در روز پنجشنبه این هفته با حضور مدعیان کسب عنوان قهرمانی دوچرخه‌سواری کوهستان کشور، رقابت رکابزنان در بخش آقایان و در رده سنی جوانان از ساعت 11 صبح در ماده کراس‌کانتری برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: در روز پایانی این رقابت‌ها یعنی جمعه بیست و سوم تیر ماه رقابت رکابزنان در بخش بانوان از ساعت 9 صبح در ماده کراس‌کانتری به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول