اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مدیر جهاد کشاورزی سربیشه

اولویت‌های دریافت تسهیلات مهر کشاورزی اعلام شد

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سربیشه فارغ‌التحصیلان رشته‌های کشاورزی را در اولویت‌ برخورداری تسهیلات هفت درصد طرح نهضت مهر کشاورزی در سربیشه خواند.

اولویت‌های دریافت تسهیلات مهر کشاورزی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید حمید رضوی بعد از ظهر امروز در بازدید فرماندار سربیشه از مزارع این شهرستان از افزایش عملکرد و برداشت غلات در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

وی ادامه داد: از مجموع 5 هزار هکتار غلات کشت شده در سال گذشته 2 هزار هکتار زیر پوشش طرح آرمانی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قرار گرفته است.

اختصاص 22.5 میلیارد تسهیلات به طرح‌های کشاورزی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سربیشه از برگزاری شش کارگروه کشاورزی در شهرستان و اختصاص 22.5 میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های حوزه جهاد کشاورزی خبر داد.

رضوی فارغ‌التحصیلان رشته‌های کشاورزی و کشاورززاده‌ها را از اولویت‌های برخورداری تسهیلات هفت درصد طرح نهضت مهر کشاورزی در سربیشه خواند.

پیش‌بینی برداشت 9 هزار تن گندم

فرماندار سربیشه هم گفت: شهرستان سربیشه دارای 4 هزار و 850 هکتار اراضی گندم و جو است که پیش‌بینی می‌شود امسال حدود 9 هزار تن گندم و 2 هزار و 500 تن جو از آن برداشت شود.

غلامرضا حسین‌پور از بکارگیری پنج دستگاه کمباین و 23 دستگاه دروگر در عملیات جمع‌‌آوری خبر دارد و افزود: در سال جاری در سطح 396 هکتار از اراضی عملیات شخم بقایا کشت مستقیم و کشت کود سبز در قالب پروژه اجرای کشاورزی حفاظتی به اجرا درآمده است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول