اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد

راهکارهای جایگزین برای رفع مشکلات ترافیکی شمال شهر اصفهان

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از راهکارهای برای رفع مشکلات ترافیکی شمال شهر اصفهان خبر داد.

راهکارهای جایگزین برای رفع مشکلات ترافیکی شمال شهر اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدکریم داودی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه شمال شهر اصفهان با مشکلات ترافیکی بسیاری رو به رو است، اظهار کرد: هر روز بر ترافیک شمال شهر و به دنبال آن آلودگی صوتی و هوا در این محدوده افزوده می‌شود.

وی افزود: برای رفع مشکلات ترافیک محدوده شهر اصفهان وزارت راه و شهرسازی مقرر کرده بود، رینگ چهارم ترافیکی را احداث کند، اما این وزارتخانه هیچ برنامه عملیاتی در این خصوص ندارد که می‌طلبد راهکارهای جایگزین اجرا شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان هم‌چنین با اشاره به اینکه احداث سرعت‌گیر غیر کارشناسی مطرح شد، بیان کرد: اکنون می‌بینیم که در مناطق 14 گانه شهر اصفهان سرعت‌گیرها به گونه‌ای احداث می‌شود که خسارات زیادی را به خودروها وارد می‌کند.

وی از معاونت حمل و نقل شهرداری خواست تا سرعت‌گیرهای غیر کارشناسی را جمع‌آوری کند.

داودی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه براساس چشم‌انداز 20 ساله شهر، اصفهان به عنوان شهر توریستی فرهنگی تعریف شده بنابراین یکی از اهداف مدیریت شهری توسعه زیرساخت‌های گردشگری است، اظهار کرد: این در حالی است که مباحث رونق گردشگری و توسعه زیرساخت‌ها تنها در حد یک شعار است.

وی تصریح کرد: تاکنون به منظور جذب گردشگر برنامه خاصی اجرا نشده است به طوری که در این خصوص نه تنها از لحاظ کمی بلکه از نظر کیفی اقدامات توسعه‌ای صورت نگرفته است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه باید طرح جامعی از سوی نهادهای مردمی و هم‌چنین مدیران استانی و شهری تهیه و تدوین شود، اضافه کرد: لازم است اصفهان در خصوص توسعه زیرساخت‌های گردشگری فعال شود و برای جذب گردشگر برنامه‌ریزی جدی کند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول