اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شرکت نفت گچساران صورت می‌گیرد

پرواز آزمایشی هواپیمای فوکر 100 در آسمان گچساران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: به همت شرکت نفت گچساران و برای نخستین بار، هواپیمای میان‌پیکر فوکر 100 در آسمان این شهرستان به صورت آزمایشی به پرواز در می‌آید.

پرواز آزمایشی هواپیمای فوکر 100 در آسمان گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران غلامرضا پاکدل در مراسم جشن روز جانباز در جمع جانبازان، مسئولان و اقشار مختلف مردم گچساران اظهار کرد: امروز همسران جانبازان با صبر و بردباری و تحمل شرایط و سختی‌های خاص، پاسدار آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی ایران هستند.

وی با اشاره به پیروزی محمد مرسی در انتخابات مصر افزود: پیروزی یک رئیس جمهور اسلام‌گرا در مصر نشان داد که ما در صدور انقلاب اسلامی خود به دنیا موفق عمل کرده‌ایم.

تحقق افزون بر 100 درصدی برنامه‌های تولید شرکت نفت گچساران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از پرواز آزمایشی هواپیمای فوکر 100 در آسمان این شهرستان خبر داد و بیان داشت: با توجه به برطرف شدن موانع و مشکلات فرودگاه، هواپیمای میان‌پیکر فوکر 100 برای اولین بار در فرودگاه این شهرستان به زمین می‌نشیند.

پاکدل اعتبار هزینه شده برای ساخت این فرودگاه را افزون بر 110 میلیارد ریال عنوان کرد و با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی و مستمر شرکت نفت گچساران برای راه‌اندازی فرودگاه افزود: مهم‌ترین و پراهمیت‌ترین زیربنای توسعه و رونق اقتصادی گچساران داشتن فرودگاه فعال بوده و استارت این پرواز ظهر فردا به صورت آزمایشی زده ‌می‌شود.

وی ادامه داد: با انجام آزمایشی این پرواز در آسمان گچساران و فرود هواپیمای فوکر 100 در فرودگاه این شهرستان، مشکلات و موانع احتمالی فرودگاه شناسایی و برطرف می‌شود تا بعد از آن شاهد افتتاح رسمی و برقراری پروازهای هواپیما در این شهرستان باشیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در ادامه با تبریک به کارکنان فنی، عملیاتی و دیگر پرسنل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز برای موفقیت در تحقق افزون بر 100 درصدی برنامه‌های تولیدی این شرکت ابراز داشت: کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران با وجود مشکلات و موانع بسیار و تحریم‌های شدید دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق شدند تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و برنامه تولید را افزون بر 100 درصد محقق کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول