به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صبح امروز جمع زیادی از مسافران شرکت هواپیمایی ماهان در فرودگاه مشهد تجمع کرده و خواستار پاسخگویی صریح و روشن شرکت ماهان به این خلف وعده شدند که اسباب نگرانی بیش از 250 مسافر اردبیل - مشهد را در وعده برگشت به وجود آورده است.
این مسافران که با شرکت هواپیمایی ماهان ظهر پنجشنبه از اردبیل عازم مشهد مقدس شده بودند به یک باره با پیامک لغو شدن پرواز برگشتشان مواجه شدند به طوری که با شرکت ماهان در تهران، اردبیل و مشهد تماسهای مکرری برقرار کردند که هیچ یک از مسئولان شرکت هواپیمایی ماهان حاضر به پاسخگویی صریح، روشن و شفاف در مورد علل لغو پرواز برگشتی مشهد به اردبیل نشدند.
این در حالی است که مسافران ایرباس از اولین ساعات صبح امروز در فرودگاه مشهد سرگردان بوده و از مسئولان خواستند پرواز جایگزین را برای آنها دایر کنند تا مشکلات این مسافران برطرف شود.
این اتفاق در حالی رخ میدهد که شرکتهای هواپیمایی و مسئولان استان اردبیل در بیانات خود تنها به اظهار فضل میپردازند در حالی که حاضر نیستند در چنین مواقعی پاسخگوی مسافران و مردم سرگردان در فرودگاه باشند که به نظر میرسد عده زیادی از آنها برای برگشتشان دچار مشکل شدهاند و تا پایان این هفته نیز پروازهای مستقیم به مقصد اردبیل و سایر شهرهای مجاور نیز وجود ندارد.
این رفتار شرکت هواپیمایی ماهان نه تنها زمینه بیاعتمادی مردم و مسافران را فراهم میکند بلکه بیانگر این واقعیت است که شرکتها و تورهای زیارتی و سیاحتی تنها به فکر درآمدزایی خود هستند و حاضر نیستند در چنین مواقعی پاسخگوی مسافران و گردشگران باشند.
این اتفاق در حالی رخ میدهد که بسیاری از مسافران سفر زیارتی مشهد با یک برنامهریزی سعی میکردند در موعد مقرر در شهر و دیارشان باشند که این خلف وعده مشکلات و گرفتاریهای متعددی را برای مسافران اردبیل - مشهد به وجود آورده است.
انتهای پیام/خ10/پ3003