اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی خبر داد

تشکیل کارگروه تخصصی راه‌اندازی مرکز مطالعات علوم‌ انسانی در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی از تشکیل کارگروه‌های تخصصی راه‌اندازی مرکز مطالعات علوم‌ انسانی در این واحد دانشگاهی خبر داد.

تشکیل کارگروه تخصصی راه‌اندازی مرکز مطالعات علوم‌ انسانی در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، فاضل لاریجانی رئیس واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی عصر امروز با حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی امام جمعه شهرستان آمل دیدار کرد.

رئیس واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی در این دیدار از امام جمعه شهرستان آمل تقدیر کرد و با ارائه گزارشی از دیدار اخیر خود با فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و بلندیان معاون آموزشی این دانشگاه گفت: در هفته گذشته برای تصویب رشته‌های جدید در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری نشست‌های متعددی با مسئولان دانشگاه داشته‌ایم.

لاریجانی افزود: در همین راستا جعفری مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از امکانات این واحد دانشگاهی بازدید کردند که ارزیابی ایشان از امکانات موجود مثبت و قابل توجه بوده است.

رئیس واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی از برگزاری همایش "آیت جاوید" ویژه بیستمین سالگرد ارتحال شیخ‌الفقها آیت‌الله میرزا هاشم آملی خبر داد و گفت: این همایش پنجم ماه مبارک رمضان امسال در سالن همایش‌های واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به راه‌اندازی مرکز مطالعات علوم انسانی در واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی اذعان کرد: بررسی‌های لازم برای ایجاد این مرکز از سوی کارگروه تخصصی در حال انجام است.

امام جمعه آمل هم ضمن تقدیر از لاریجانی در کسوت ریاست دانشگاه یکی از نیازهای نسل جوان دانشجو را آشنایی با مباحث عرفانی، کلام و فلسفه اسلامی دانست و گفت: از جمله چالش‌های فکری در سطح جامعه به خصوص نسل جوان عدم شناخت این مباحث است.

به گزارش فارس، در پایان این جلسه مقرر شد ازسوی امام جمعه شهرستان آمل تعدادی از فضلای حوزوی برای ارتباط مناسب‌تر حوزه و دانشگاه، تدریس دروس معارف و تبیین مباحث فلسفی، کلامی و عرفانی به دانشگاه معرفی شوند.

انتهای‌پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول