اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران خبر داد

کسب نهمین پیروزی متوالی شهدای ساری در لیگ برتر

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران، از کسب نهمین پیروزی متوالی شهدای ساری در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان خبر داد.

کسب نهمین پیروزی متوالی شهدای ساری در لیگ برتر

محمدهادی خلردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: تیم فوتبال شهدای ساری به نهمین پیروزی پیاپی خود در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان دست یافت.

وی افزود: هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران دیروز با انجام پنج دیدار پیگیری شد که 16 بار توپ وارد دروازه‌ها شد.

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: تیم صدرنشین شهدای ساری موفق شد مهمان خود سپاهان قائمشهر را دو بر یک شکست دهد و با 27 امتیاز همچنان صدرنشین بلامنازع لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران باشد.

خلردی بیان داشت: در دیگر بازی‌ها استقلال لموک قائمشهر با یک گل مهمان خود شهدای بابلسر را برد و  با 22 امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

این مسئول ورزشی در ادامه از تساوی نمایندگان فریدونکنار و میاندرود خبر داد و تصریح کرد: تلاش دو تیم وحدت فریدونکنار و شهروند سورک در فریدونکنار دو بر دو مساوی تمام شد.

وی از پیروزی دو بر یک تیم شهدای لاویچ چمستان مقابل دریای بابل خبر داد و افزود: این تیم موفق شد به نخستین پیروزی خود در این مسابقات دست یابد.

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: در دیگر بازی این هفته تیم پیام شهدای سلمانشهر در یک بازی پرگل سه بر دو طپش قائمشهر را شکست داد.

خلردی عنوان کرد: در این هفته طبق برنامه سازمان لیگ هیئت فوتبال استان تیم شهید کریمی جویبار استراحت داشت.

این مسئول یادآور شد: بازی دو تیم دریای زاغمرز و بازرگان چالوس که قرار بود در بهشهر برگزار شود به خاطر  مشکلات و حادثه‌ای که برای بازیکنان تیم چالوسی به وجود آمد این بازی برگزار نشد و به روز  یکشنبه فردا موکول شد.

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون در جدول رده‌بندی تیم شهدای ساری با نه پیروزی متوالی با 27 امتیاز صدرنشین است و تیم های استقلال لموک قائمشهر و شهدای بابلسر به ترتیب با 22 و 18 امتیاز دوم و سوم هستند.

انتهای ‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول