اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان اصفهان:

حکم اعدام متهمان خمینی شهر چهارشنبه اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان از اجرای حکم اعدام چهار متهم حادثه خمینی شهر در روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه سال جاری خبر داد.

حکم اعدام متهمان خمینی شهر چهارشنبه اجرا می‌شود
محمد رضا حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از تایید حکم دیوان عالی کشور برای اجرای حکم اعدام چهار متهم متجاوز باغ خمینی شهر خبر داد.
وی با بیان اینکه پرونده متهمان باغ خمینی‌شهر با توجه به اهمیتی که داشت ظرف کوتاه‌ترین زمان ممکن در دیوان عالی کشور مورد بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: پس از بررسی‌هایی که دیوان عالی کشور ظرف مدت کمتر از ۴۵ روز بر روی پرونده متهمان باغ خمینی‌شهر انجام داد، اکنون نتیجه نهایی به دادگستری اصفهان را  اعلام  کرد.
وی با اشاره به تایید حکم اعدام متهمان ردیف اول تا چهارم این پرونده گفت: چهارشنبه حکم شرعی اعدام برای متهمان اجرا می‌شود.
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با بیان اینکه هنوز مکان قطعی اعدام مشخص نشده است، ادامه داد: قرار است این چهار متهم در ملاء عام و در یکی از میادین اصلی خمینی‌شهر به دار آویخته شوند.
وی در ارتباط با حکم دیگر متهمان این پرونده بیان کرد: با توجه به این که هنوز تعدادی از متهمان این پرونده فراری هستند اجرای حکم برای دیگر متهمان در حالت تعلیق قرار دارد و باید بررسی‌های بیشتری برای این متهمان صورت گیرد.
به گزارش فارس، حادثه خمینی‌ شهر،‌ نیمه‌شب 11 خرداد سال جاری با تجاوز گروهی به چند زن و دختر که در یک محفل خانوادگی در یکی از باغ‌های خمینی ‌شهر بودند اتفاق افتاد.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول