اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان مس:

جذب بازیکنان بر‌اساس عملکرد آنها بوده است / عیار مس در هفته‌های ابتدایی سنجیده می‌شود

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: بر‌خلاف برخی شایعات در این فصل از مسابقات شیوه جذب بازیکنان تیم بر‌اساس نوع عملکرد بازیکنان در فصل گذشته مسابقات رقم خورده است.

جذب بازیکنان بر‌اساس عملکرد آنها بوده است / عیار مس در هفته‌های ابتدایی سنجیده می‌شود

فرزاد حسین‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به شرایط مطلوب اردوی آماده‌سازی مس در کشور ترکیه اظهار داشت: تمرینات آماده‌سازی خوبی را طی چند روز گذشته پشت سر گذاشته‌ایم.

وی بیان داشت: تنها نبود سه بازیکن تیم ملی امید و جوانان احمد زنده‌روح‌، وحید اسماعیل‌بیگی، حجت صدقی و دو بازیکن خارجی که برای انجام تست‌های پزشکی و ثبت قرار‌داد راهی تهران شد بودند، یکی از مشکلات این اردو بود.

حسین‌خانی عنوان کرد: تصور می‌کنم اگر این بازیکنان در بین سایر اعضای تیم حضور داشتند، قطعا هماهنگی بیشتری در بین نفرات تیم ایجاد می‌شد.

وی افزود: علاوه بر آن که کمپی تمرینات تیم در آن دنبال می‌شود به دور از هیاهوی شهر و مناطق مسکونی است و شرایط آب و هوایی حاکم بر این منطقه نیز موجب شده تا تمرینات آماده‌سازی تیم در شرایط ایده‌آل و مدنظر کادر فنی به خوبی پیش رود.

حسین‌خانی از شرایط باشگاه صنعت مس می‌گوید و این باشگاه را فراتر از سایران فوتبال ایران در ابعاد و بخش‌های مختلف می‌داند.

وی ابراز داشت: باشگاه مس همیشه طی چند سال اخیر در فوتبال ایران در برابر تیم‌های بزرگ و اسمی خوب ظاهر شده و حتی توانسته آنها را در برابر دیدگان هوادارانشان شکست دهد.

حسین‌خانی گفت: البته نباید در این بین نوع نگاه و دید مدیران ارشد شرکت ملی مس به ویژه سعد‌محمدی را نادیده گرفت، مس امکانات خیلی خوبی دارد و با منابع مالی خوبی تیم فوتبال را حمایت می‌کنند، علاوه بر آنکه این باشگاه وزنه سنگینی به نام هوادارن پر‌شور و علاقمند را در کنار خود می‌بیند.

وی خاطرنشان کرد: مطئنا اگر برنامه‌ریزی اصولی و همراه با تدبیر در کنار این امکانات قرار گیرد، مس کرمان قطعا در لیگ دوازدهم و در سایر فصول به یکی از قطب‌های فوتبال ایران تبدیل می‌شود.

حسین‌خانی با بیان اینکه در این فصل از مسابقات بازیکن‌ همراه با حاشیه جذب تیم مس نشده‌اند، گفت: کادر فنی و مجموعه مدیریتی باشگاه در نقل و انتقالات با نگاه به عملکرد و‌ آمار بازیکنان اقدام به جذب بازیکن کردند.

وی عنوان کرد: امیدوارم ‌قاسم‌پور با تدابیر ‌و تفکراتش بتواند شرایط لازم را برای موفقیت تیم فراهم کنم، هرچند که بنده اعتقاد دارم، وی به خوبی از عهده این کار بر می‌آید.

کایپتان مس کرمان نسبت به قرعه تیمش در هفته‌های ابتدایی لیگ ابراز رضایت کرد و گفت: در واقع عیار تیم ما در همین مسابقات هفته‌های نخست مشخص و سنجیده می‌شود.

وی با قدردانی از خدمات و تلاش‌های بازیکنانی که در فصل گذشته در جمع نارنجی‌پوشان قرار داشتند و به علل مختلف در پایان فصل از این تیم جدا شده‌اند، بیان داشت: نفرات بزرگی در این فصل به تیم تزریق شده‌اند، اعتقاد دارم این بازیکنان برای دفاع از حیثیت و اعتبار فوتبالی خود هم در مسابقات برای مس مفید و مؤثر واقع می‌شوند.

حسین‌خانی ‌در مورد تغییرات ایجاد شده در رأس هیئت مدیره باشگاه‌ بیان داشت: به شخصه از تغییرات خوشم نمی‌آید و ثبات را بیشتر ترجیح می‌دهم، باید از خدمات و زحمات داوری قدردانی کنم.

وی افزود: طی 13 سالی که در بین بازیکنان تیم بزرگ‌سالان مس حضور داشتم، هیچ رئیس هیئت مدیره را به اندازه وی فعال و نزدیک به تیم ندیدم.

حسین‌خانی از مردم و هواداران مس درخواست کرد تا با حضور در کنار تیم و حمایت همه جانبه از تیم راه موفقیت تیم در مسابقات این فصل و بازی‌های خانگی را هموار کنند و گفت: هواداران مس باید قلبشان برای موفقیت این تیم بتپد.

وی عنوان کرد: ما نباید در این مقطع حساس به شخص و نفر نگاه کنیم، بلکه باید تنها از تیم حمایت کنیم تا مشکلات فصل گذشته بار دیگر تکرار نشود و از نخستین دیدار خانگی مس در برابر نفت تهران یاران دوازدهم مس تیم حضور پرشوری در ورزشگاه شهید باهنر رقم زنند.

انتهای پیام/ب10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول