اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری مطرح کرد

جذب 6 بازیکن جدید در صنعت ساری منتظر حل مشکلات مالی

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری گفت: برای تقویت تیم در نیم فصل دوم شش بازیکن جدید جذب کردیم که به دلیل مشکلات مالی باشگاه هنوز موفق نشدیم با این بازیکنان قرارداد امضا کنیم.

جذب 6 بازیکن جدید در صنعت ساری منتظر حل مشکلات مالی
رضا تقوی پس از تساوی در شهرآورد مازندران برابر سایپا شمال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: می‌توانستیم در یک بازی خارج از خانه سه امتیاز بدست آوریم که در پی اشتباه مسلم دروازبان خود نتوانستیم به پیروزی برسیم.
وی ابراز داشت: در روزی که بازیکنانم بازی قشنگ و زیبا در برابر حریف به نمایش گذاشتند به راحتی پیروزی را با اشتباهات خودمان با تساوی عوض کردیم.
سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری گفت: در طول 90 دقیقه بازی فکر می‌کنم بازیکنانم برتر از حریف بودند و توپ و میدان بازی را در دست داشتند.
تقوی تصریح کرد: مشکلات در تیم هنوز پابرجا است که باید هر چه سریع‌تر مشکلات مالی باشگاه توسط مسئولان ورزش استان و شهرستان بر طرف شود.
وی ادامه داد: با توجه به کمبود بازیکن و مشکل مالی چند بازیکن باتجربه تیم از جمله مصطفی عاقلی به علت مشکلات مالی و عدم دریافت مطالبات از تیم جدا و به تیم شهرداری اراک پیوست.
تقوی یادآور شد: برای تقویت تیم در نیم فصل دوم شش بازیکن جدید جذب کردیم که به دلیل مشکلات مالی باشگاه هنوز موفق نشدیم با این بازیکنان قرارداد امضا کنیم.
سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری گفت: تیم من مشکل فنی ندارد اگر در مسابقات لیگ موفق نیستیم به خاطر اشتباهات بازیکنان و مشکلات روحی و روانی بازیکنان است.
وی با تمجید از بازیکنان تیمش در این دیدار افزود: بازیکنانم بازی زیبایی در برابر میزبان خود ارائه دادند که اگر کمی شانس یار بازیکنان ما بود می‌توانستیم با سه امتیاز به ساری بازگردیم.
این سرمربی فوتبال در پایان اذعان داشت: به هواداران و تماشاگران صنعت ساری قول می‌دهم که حتما سهمیه نماینده ساری در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور حفظ می‌شود و هرگز این تیم سقوط نمی‌کند.  
به گزارش فارس، در هفته چهاردهم و دور نخست برگشت لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان صنعت ساری در برابر میزبان خود سایپا شمال که برگزارکننده دربی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی مهمان سایپا شمال بود در نهایت به تساوی یک بر یک رسید.
صنعت ساری با این تساوی 12 امتیازی شد و همچنان در رده سیزدهم جدول 14 تیمی این مسابقات با یک بازی کمتر نسبت به بقیه تیم‌ها  قرار دارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول