اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا:

توطئه‌ها در برابر انقلاب مردمی ایران بی‌اثر است

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: از آنجایی که انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی است، انواع و اقسام فتنه‌گری‌ها و دشمنی‌ها در سال‌های بعد از انقلاب بر آن بی‌اثر بوده است.

توطئه‌ها در برابر انقلاب مردمی ایران بی‌اثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام غلامرضا صفایی بعدازظهر امروز در آیین ملبس شدن 40 نفر از طلاب حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر (عج) بناب با اشاره به خصومت دشمنان با نظام اسلامی و ملت‌های مسلمان گفت: دشمنان با بهره‌گیری از عمال داخلی و خارجی خود در پی ایجاد مشکل در نظام اسلامی و ملت‌های مسلمان هستند و از خداوند تبارک و تعالی می‌خواهیم که شر دشمنان را برای خودشان برگرداند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا همچنین با بیان اینکه امروز دنیای غرب و در رأس آن نظام سلطه‌گر آمریکا می‌گوید پایان تاریخ و فرجام بشر با پیروزی ماست، افزود: از اینکه دنیا به طرف جهانی شدن پیش می‌رود، مورد قبول ما نیز است ولی اینکه تاریخ به کجا ختم می‌شود، در اینجا دیدگاه ادیان آسمانی و قرآن که کتاب آسمانی فرستاده شده به بشر است، در آیات متعدد مطرح می‌کند که بندگان صالح روی زمین حکومت خواهند کرد.

صفایی با بیان اینکه در مدت 9 سال سلطه آمریکا به عراق بیش از یک میلیون عراقی کشته شدند، تصریح کرد: از این رو هرگونه ادعای حکومت‌داری آمریکا در قبال این سلطه‌گری محکوم است.

وی سپس در تشریح و تبیین موضوع «مهدویت» اظهار کرد: مسئله مهدویت یعنی اینکه به تعبیر روایات درآخر زمان مردی از سلاله رسول اکرم (ص) ظاهر می‌شود و با قدرت «ید الهی» سیاست اسلامی، اقتصاد اسلامی، فرهنگ اسلامی و در یک کلام قرآن را در گستره زمین حاکم می‌کنند و حکومت جهانی را تشکیل می‌دهند و شخصا نیز رهبری آن را بر عهده می‌گیرند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: انقلاب اسلامی ایران به نقطه‌ای خاص و محوری از نظر وابستگی به وجود امام زمان (عج) و تعلق به ساحت معصوم نزدیک‌تر می‌شود و هر روز چسبندگی جریانات انقلاب به عرصه ولایت و عصمت تقرب بیشتری پیدا می‌کند و شرایط از این جهت حساس‌تر می‌شود.

وی از طلابی که به لباس مقدس روحانیت ملبس می‌شوند، خواست تا در این دنیای پرآشوب و پرمتلاطم با خودسازی و مطالعه بیشتر به سلاح علم و تقوا مسلح و تجهیز شوند.

در ادامه این مراسم که با «مولودی‌خوانی» و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی همراه بود، 40 نفر از طلاب حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر (عج) شهرستان بناب به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند.

شهرستان بناب با 130 نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان‌شرقی واقع شده و دارای حوزه علمیه‌ای قوی و مطرح در سطح استان و کشور است.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول