اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه کرج:

غرب خیال خام مایوس شدن ایران را به گور می‌برد

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه شهرستان کرج با اشاره به اعمال تحریم‌های غیر قانونی و مغرضانه علیه ایران اسلامی گفت: غربی‌ها خیال خام مایوس شدن ملت ایران را به گور خواهند بود.

غرب خیال خام مایوس شدن ایران را به گور می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نماز سیاسی و عبادی جمعه این شهرستان امروز نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی، مسئولان لشکری و کشوری و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در مصلای بزرگ کرج برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی به مسائل روز اشاره کرد و گفت: طی ماه‌های اخیر کشورهای غربی رفتار خصمانه علیه ایران اسلامی را افزایش دادند.

وی تصریح کرد: دشمنان ما می‌خواهند ملت و رهبری ایران تسلیم شوند و این در حالی است که بارها اثبات کرده‌ایم که توطئه دشمنان خللی در عزم و اراده ما در پیگیری حقوق و آرمان‌های اسلام و انقلاب پدید نمی‌آورد.

نماینده مردم استان‌های تهران و البرز در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مردم و مسئولان ایرانی مستحکم‌تر از گذشته و با ایمانی قوی و امید به آینده‌ای روشن و پیروزی در برابر زورگویی غرب ایستادگی کرده و هرگز مایوس نخواهند شد.

کازرونی تاکید کرد: اراده ملت، مسئولان و رهبری ایران در پیگیری آرمان‌های اسلام و انقلاب به صورتی است که غربی‌ها باید خیال خام مایوس شدن ما را به گور ببرند.

کسانی که بمب اتم دارند، مدعی شده‌اند

وی با اشاره به قانون‌گریزی و جنایات‌های رژیم اشغالگر قدس گفت: چگونه کشورهایی چون اسرائیل غاصب می‌تواند بمب اتم داشته و هیچ قانونی را در این حوزه اجرا نکند، اما جوانان ایرانی حق دسترسی به دانش صلح‌آمیز هسته‌ای را ندارند؟

امام جمعه شهرستان کرج اظهار داشت: این رفتارهای دوگانه نشان می‌دهد که غربی‌ها به دنبال ضربه زدن به ملت‌های مستقل و آزادی‌خواه مانند ایران بوده و پرونده‌ هسته‌ای بهانه‌ای بیش نیست.

کازرونی خطاب به مردم ایران به ویژه نسل جوان گفت: به طور قطع دشمنان از انقلاب کینه‌ای دیرینه بر دل دارند و اگر امروز ما فعالیت‌های هسته‌ای را تعطیل کنیم، آنها فردا بهانه‌ای دیگر آورده و گام به گام تا تسلیم شدن ملت ایران جلوتر خواهند آمد.

وی تاکید کرد: بنابراین همانگونه که رهبری معظم انقلاب اسلامی فرمودند ما باید تا آخرین نفس از حقوق خود دفاع کرده و اجازه عرض‌اندام به دشمنان را ندهیم.

اقتدار سپاه ، اقتدار ملت ایران است

کازرونی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری رزمایش موشکی سپاه پاسداران نیز گفت: اقتدار نیروهای نظامی از جمله سپاه در حقیقت اقتدار ملت ایران است.

وی در پایان گفت: فرزندان ایران در سپاه و ارتش ثابت کرده‌اند که کوچک‌ترین تعرضی را با محکم‌ترین پاسخ جواب داده و به دشمنان اجازه تعرض به خاک ایران اسلامی را نخواهند داد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول