اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در برازجان

راننده پژو 206 بر اثر سقوط در گودال جان باخت

خبرگزاری فارس: رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان گفت: راننده پژو 206 بر اثر سقوط در گودال جان باخت.

راننده پژو 206 بر اثر سقوط در گودال جان باخت

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان محمدعلی دهقان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حفظ سلامتی و جان مردم از اهداف مهمی است که تمامی کارکنان و مسئولان بهداشتی جامعه به آن توجه دارند و از تمام ظرفیت و توان موجود در این راه بهره می‌برند.

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: سرعت عمل و دقت در کار از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی باید داشته باشد و در حوزه شهرستان دشتستان با مدیریت صحیح و کارآمد همواره برای تحقق این ویژگی‌ها کوشیده‌ایم.

دهقان با بیان اینکه سهم بالایی از حوادث و سوانح را حوادث راهنمایی و رانندگی شامل می‌شوند بیان داشت:‌ سوانح و حوادث راهنمایی و رانندگی سهم بالایی از حوادث را شامل می‌شوند و رعایت قانون در پیشگیری از درصد بالایی از این حوادث نقش مؤثری می‌تواند ایفا کند.

وی اضافه کرد: فرهنگ‌سازی به منظور رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و عمل به آن از مسائل مهمی است که تمامی مسئولان خصوصا مسئولان فرهنگی جامعه و رسانه‌ها باید در این راستا تلاش داشته باشند و از تمام امکاناتی که در اختیار دارند در این راستا استفاده کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه برنامه‌ها و اقدامات پیشگیرانه راهنمایی و رانندگی در کاهش حوادث راهنمایی و رانندگی نقش مؤثری داشته اذعان داشت: برنامه‌ها و برخوردهای پیشگیرانه راهنمایی و رانندگی باعث کاهش چشمگیر حوادث و سوانح راهنمایی و رانندگی شده و به همین خاطر از ایشان تقدیر و تشکر به عمل می‌آوریم.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان با اشاره به اینکه ساخت‌ و سازها و حفاری‌های سطح شهری در برخی از موارد باعث بروز حوادث جبران‌ناپذیر می‌شود عنوان کرد: از تمامی کارفرمایان انتظار داریم هنگام حفاری و عملیات عمرانی با نصب علائم هشدار دهنده از وقوع حوادث جبران‌ناپذیر جلوگیری کنند.

دهقان در همین ارتباط گفت: صبح امروز بر اثر سقوط یک دستگاه پژو 206 در گودال حفاری شده در شهر برازجان راننده خودروی مذکور جان خود را از دست داد.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان ادامه داد: راننده این خودرو به علت آسیب‌دیدگی از ناحیه سر و گردن چند ساعتی بعد از حادثه در بیمارستان 17 شهریور برازجان جان خود را از دست داد.

دهقان گفت: این گودال به عمق سه متر مدت هفت ماه است که حفاری و به حال خود رها شده است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول