اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مطبوعاتی اداره ‌کل ارشاد اسلامی استان قم:

نمایشگاه طلیعه ظهور پیوندی برای شناخت منجی است

خبرگزاری فارس:‌ معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: نمایشگاه طلیعه ظهور، نمایشگاه معرفتی بوده و پیوندی برای شناخت منجی ایجاد می‌کند.

نمایشگاه طلیعه ظهور پیوندی برای شناخت منجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری هفتمین نمایشگاه فرهنگی و هنری طلیعه ظهور، محمد خامه‌یار در حاشیه بازدید از نمایشگاه طلیعه ظهور اظهار کرد: نمایشگاه طلیعه ظهور نمایشگاه معرفتی برای همه کسانی است که عاشق حضرت ولی عصر(عج) هستند، بنابراین با ارائه آگاهی‌ها از طریق چنین نمایشگاه‌هایی پیوندی برای شناخت منجی حقیقی ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه طلیعه ظهور توانسته نظر بازدیدکنندگان را به خود جلب کند گفت: مطالبی درباره زندگی پربار حضرت ولی عصر(عج)، مسئله انتظار و موضوعات مرتبط با مهدویت در این نمایشگاه ارائه شده است.

معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تاکید کرد: باید فعالیت‌های مهدوی انجام شده را پاس بداریم و در راستای تقویت آنها گام‌های بلندتری برداریم.

وی عنوان داشت: فعالیت‌هایی مانند برپایی نمایشگاه‌ها ما را با فلسفه انتظار و مبانی مهدویت آشنا می‌کند.

خامه‌یار ادامه داد: اگر کسی بتواند از نمایشگاه‌هایی مانند طلیعه ظهور استفاده کند، در حلقه معرفتی گمشده خود را پیدا می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه طلیعه ظهور در چهار استان کشور گفت: این نمایشگاه برای نخستین بار در استان‌های زنجان، مرکزی، کرمان و گلستان برگزار می‌شود.

معاون مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی از موازی‌کاری جلوگیری می‌کند گفت: بازدید از نمایشگاه طلیعه ظهور از انجام کارهای تکراری جلوگیری کرده و زمینه ارائه فعالیت‌های مفیدتر را فراهم می‌کند.

خامه‌یار یادآور شد: کسانی که در زمینه نرم‌افزار و رسانه‌های دیجیتال مهدوی کار کرده یا دارای تالیفاتی هستند با مراجعه به چنین نمایشگاه‌هایی می‌توانند جایگاه خود را پیدا کنند.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول