اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال استقلال ساری:

قبل از پایان لیگ با بازیکنان خداحافظی کردم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال ساری از خداحافظی خود از این تیم قبل از پایان لیگ خبر داد.

قبل از پایان لیگ با بازیکنان خداحافظی کردم

شبیر لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: در بازی فصل گذشته مقابل شهرداری لنگرود در رشت با بازیکنان خداحافظی کردم و تصمیم گرفتم فعالیتم را در این باشگاه خاتمه دهم.

وی بیان داشت: اگر برای فصل جاری برای مربیگری پیشنهاد هم نداشته باشم این فصل استراحت خواهم کرد زیرا با وضعیت حال حاضر تیم استقلال مربیگری سخت و دشوار است.

لطفی افزود: سال گذشته استقلال ساری در شرایط نابسامانی قرار داشت، مدیریت و سرپرست با هم هماهنگ نیستند و مشکلات را به گردن نمی‌گیرند و به دیگری واگذار می‌کنند.با توجه به مشکلات در تیم سختی‌های زیادی کشیدم و موفق شدم این تیم را به لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور برسانم.

سرمربی استقلال ساری تصریح کرد: بازکردن این مشکلات را به این مقدار بسنده می‌کنم و به دلیل ناهنجاری‌ها و نابسامانی‌ها سختی فراوانی در این باشگاه کشیدم.با این وضعیت نمی‌توان با این تیم موفق بود و در روز گذشته که با بازیکنان جلسه خصوصی داشتم به شکل رسمی از آنها خداحافظی کردم و به بازیکنان اعلام کردم که دیگر با استقلال ساری فعالیتی ندارم تا آنها هم وضعیت خودشان را مشخص کنند.

وی اظهار داشت: این تیم با این شرایط چاره‌ای جز سقوط ندارد، به دلیل اینکه در لیگ دو اولویت اول فراهم کردن شرایط مالی است و با تصمیم فدارسیون فوتبال در این فصل از هر گروه چهار تیم سقوط می کنند.

سرمربی استقلال ساری افزود: نداشتن منابع مالی که ضعف در مدیریت را به وجود می‌آورد حفظ کردن این تیم در لیگ دسته دوم کار بسیار دشواری است.

لطفی بیان داشت: امیدوارم مشکلات این تیم هر چه سریعتر حل شود و مدیریت تیم با هر گروهی که کار می‌کند موفق باشند چون زمانی که در استقلال ساری بازی می‌کردم مسئولان فعلی از تیم استقلال ساری خبری نداشتند.

وی از حضور پنج ساله‌اش در تیم استقلال ساری خبر داد و افزود: اوج فوتبالم را در استقلال ساری سپری کردم، زمانی که در استقلال ساری بازی می‌کردم از مسئولان فعلی خبری نبود.

سرمربی استقلال ساری گفت: در آن وقت مدیریت تیم در اختیار محمد رضا رنجبر بود و تعصبم به تیم استقلال ساری به سال جاری منتهی نمی‌شد زیرا نشان از گذشته دارد.

لطفی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر از دو تیم لیگ دسته اولی فوتبال کشور پیشنهاد مربیگری دارم که به زودی با این باشگاه‌ها وارد مذاکره خواهم شد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول