اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هر دو رده کشتی جوانان و نوجوانان

تیم دبیری قهرمان لیگ منطقه‌ای شد

خبرگزاری فارس: هفته اول مسابقات لیگ منطقه‌ای کشتی آزاد نوجوانان و جوانان کشور جام یادواره برادران شهید قصاب عبداللهی در تبریز با قهرمانی دبیری آذربایجان‌شرقی در هر دو رده جوانان و نوجوانان به اتمام رسید.

تیم دبیری قهرمان لیگ منطقه‌ای شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ظهر امروز در هفته اول مسابقات لیگ منطقه‌ای کشتی آزاد جوانان و نوجوانان کشور که با حضور تیم‌هایی از گیلان، اردبیل، زنجان، قزوین و آذربایجان‌شرقی در رده نوجوانان و با حضور پنج تیم مذکور به اضافه آذربایجان‌غربی در رده جوانان برگزار شد، تیم آذربایجان‌شرقی که با نام دبیری شرکت کرده بود توانست با شکست حریفان در رده اول جدول مسابقات قرار گیرد.

در رده نوجوانان، دبیری آذربایجان‌شرقی با 29 برد و پنج امتیاز مقام اول، اردبیل با 24 برد و چهار امتیاز دوم، گیلان با 26 برد و سه امتیاز سوم، آذربایجان‌غربی با 18 برد و دو امتیاز چهارم، زنجان با 11 برد و یک امتیاز پنجم و تیم قزوین بدون امتیاز و با 12 برد در رده ششم ایستادند.

این مسابقات در رده نوجوانان نیز با قهرمانی دبیری آذربایجان‌شرقی دنبال شد که طی آن تیم کشتی آزاد آذربایجان‌شرقی با 21 برد و سه امتیاز در صدر قرار گرفت و گیلان این بار با 23 برد و دو امتیاز در رده دوم ایستاد و تیم‌های اردبیل و زنجان با دو امتیاز رده سوم و چهارم این مسابقات را به دست آوردند و قزوین با یک امتیاز پنجم شد.

علی‌اکبر وظیفه‌خواه رئیس هیئت کشتی آذربایجان‌شرقی در حاشیه مسابقات در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه مسابقات با کیفیت خوبی برگزار شد و شرمنده مهمانان خود از شهرهای دیگر کشور نشدیم.

وی افزود: با توجه به برگزاری اردوهای شبانه‌روزی برای تیم‌های نوجوانان و جوانان می‌دانستیم که کشتی‌گیران استان با موفقیت از تشک خارج خواهند شد.

وظیفه‌خواه اظهار امیدواری کرد با اجرای سیاست اهمیت به کشتی‌گیران پایه بتوان یکبار دیگر کشتی استان را در سطح کشور مطرح کرد. 

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول