اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان:

طرح هجرت در سازندگی مناطق محروم تاثیر بسزایی دارد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان گفت: طرح هجرت در سازندگی مناطق محروم تاثیر بسزایی دارد.

طرح هجرت در سازندگی مناطق محروم تاثیر بسزایی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح طرح هجرت 3 منطقه شبانکاره اظهار داشت: طرح هجرت در سازندگی مناطق محروم تاثیر بسزایی دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان اذعان داشت: با همت جوانان این مرز و بوم در طرح هجرت یک انقلاب به پیروزی رسید و در طرح هجرت 2 در جنگ 8 ساله به پیروزی رسیدیم و در طرح هجرت 3 در حال سازندگی کشور هستیم.

هاشمی تصریح کرد: طرح هجرت یک طرح ماندگار و ارزشمند است و آثار و برکات بسیار زیادی برای جامعه دارد.

وی افزود: بسیج سازندگی با تمام انرژی در اجرای این طرح فعال بوده و بحمدالله برکات زیادی در بر داشته است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شبانکاره نیز خاطر نشان کرد: سال گذشته در 11 عرصه فعالیت شد که بیشتر کارها در عرصه‌های پرده‌دوزی، رنگ‌آمیزی و منبت‌کاری بود که علاوه بر فعالیت‌های فنی و عمرانی، شرکت‌کنندگان در فعالیت‌های فرهنگی مانند کلاس‌های قرآن نیز فعالیت کردند.

مرتضی دریائیان تصریح کرد: امسال کارگاه متمرکز جوشکاری، تسطیح اردوگاه شهید باهنر شبانکاره، نصب وسایل شهربازی شهر، درخت‌کاری، شعارنویسی و زیباسازی مدارس، راه‌اندازی فعالیت‌های فرهنگی در حوزه قرآن، احکام و کارهای هنری و همچنین برگزاری اردو برای شرکت‌کنندگان در طرح را در دستور کار داریم.

بخشدار شبانکاره نیز با بیان اینکه سرمایه‌های اساسی یک کشور نیروی انسانی ماهر و کارآمد است گفت: جوانان به عنوان کارآمدترین قشر نیروی انسانی، سرمایه‌های اساسی یک کشور هستند که می‌توانند سرمایه‌های بزرگ‌تری را برای سازندگی ایجاد کنند.

مختار چترسنجی افزود: طرح هجرت 3 بسیج سازندگی جوانانی با تفکر بسیجی را طلب می‌کند و کاری که جوانان بسیجی در این طرح انجام می‌دهند از جنبه دینی مصداق کامل عمل صالح و از جنبه عمرانی باعث پیشرفت و آبادانی کشور می‌شود.

وی در ادامه هدف طرح هجرت 3 را غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، سازندگی کشور و لبیک گفتن به ندای رهبر فرزانه انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: فعالیتی که در این طرح انجام می‌شود هم یک کار فرهنگی و هم فعالیتی سازندگی است که موجب محرومیت‌زدایی در کشور است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول