اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازگشت به خانه

رشید قلی‌پور به تیم فوتسال دبیری تبریز پیوست

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: رشید قلی‌پور بازیکن سابق تیم گسترش فولاد تبریز با حضور در هیئت فوتبال استان با تیم دبیری تبریز برای فصل آینده لیگ برتر فوتسال کشور قرارداد منعقد کرد.

رشید قلی‌پور به تیم فوتسال دبیری تبریز پیوست

آرش جابری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: رشید قلی‌پور بازیکن تکنیکی فوتسال تبریز دو فصل پیش بازیکن تیم دبیری تبریز بود اما از این تیم جدا شده و به گسترش فولاد پیوسته بود که در نهایت بعد از یک فصل بازی با اخذ رضایت‌نامه از باشگاه گسترش فولاد تبریز به تیم اول خود بازگشت.

رشید در زمان مربی‌گری حسین شمس به تیم ملی فوتسال ایران دعوت شده و در چند بازی نیز پیراهن تیم ملی ایران را بر تن کرده بود.

به گفته سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران، رشید قلی‌پور یکی از بازیکنان آینده‌دار فوتسال ایران بوده و روزهای درخشانی در انتظار او خواهد بود.

این بازیکن نامی به اتفاق افشین دبیری مدیر باشگاه دبیری و آرش جابری سرپرست تیم دبیری در هیئت فوتبال استان حضور یافته تا نخستین بازیکنی باشد که با این تیم به توافق رسیده و نامش در دفتر ثبت شود.

تمرینات تیم دبیری از دو هفته پیش زیر نظر مهدی قیاسی آغاز شده است، در سوابق مربی‌گری وی هدایت تیم‌های فراز قم، فجر قم، سهیل قم، ارم کیش، صبای قم و دبیری تبریز به چشم می‌خورد.

وی در لیگ برتر فوتسال کشور با تیم فراز قم عنوان دوم و با ارم‌کیش مقام سوم ایران را کسب کرده و با تیم دبیری تبریز قهرمان دسته یک ایران شده و به لیگ برتر صعود کرده است.

جابری در سال 80 دستیار شهرام دبیری در لیگ دسته یک ایران بود که در نهایت تیم دبیری به لیگ برتر صعود کرد.

تیم فوتسال دبیری یک اردوی یک هفته‌ای نیز در تهران برگزار کرده و دور جدید تمرینات این تیم در سالن علوم پزشکی تبریز آغاز شده است.

به گفته شهرام دبیری تیم فوتسال دبیری تبریز امسال از تیم‌های مدعی لیگ برتر فوتسال ایران خواهد بود.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول