اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محکومیت اهانت به ساحت امام هادی (ع)

حسینیان اردبیل تجمع عظیمی را برگزار می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت:‌ حسینیان اردبیل در محکومیت اهانت اخیر به ساحت امام هادی (ع) تجمع عظیمی را همزمان با سالروز شهادت این امام همام در مسجد اعظم اردبیل برپا می‌کنند.

حسینیان اردبیل تجمع عظیمی را برگزار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده عصر امروز در نشست هماهنگی برگزاری این همایش بزرگ اظهار داشت: امام هادی (ع) پرچمدار فرهنگ با اصالت و اندیشه درخشان اسلامی است که بزرگ‌ترین نقش آن امام همام، هدایت امت و مبارزه با گروه‌های صوفیه و قفیه بوده است.

وی تصریح کرد: مناظرات علمی و اعتقادی آن حضرت به همراه بحث‌های مکتب کلامی و پاسخگویی به مسایل فقهی و تربیت شاگردان متعدد در مکتب اهل بیت عصمت و طهارت و مبارزه با غلاد و ایجاد زیارت‌نامه‌های متعدد نظیر جامع کبیر از تلاش‌ها و یادگاران امام دهم شیعیان است که هرگز اجازه نداد به ساحت دین و مقدسات اهانت شود.

ستوده خاطر نشان کرد: دشمن با درک اهمیت جایگاه ائمه اطهار در نزد امت اسلامی و شخصیت وارسته امام هادی (ع) اقدام به هتک حرمت به ساحت این امام مظلوم کرده و در سایت‌های مختلف با تنظیم کلیپی از یک مزدور پلید به نام شاهین نجفی تلاش کرده است تا با احساسات و اندیشه پاک مسلمانان بازی کند.

این مسئول در ادامه بیان کرد: این اهانت به مقدسات و ساحت اهل بیت عصمت و طهارت نشان عجز و ناتوانی دشمنان اسلام است که با دوری از هرگونه استدلال و تفکر روشن با توهمات خود به تزلزل اندیشه‌ها و باورهای اسلامی روی آورده‌اند.

وی کلام گهربار مقام معظم رهبری را یادآور شد و اضافه کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند هر کس به ساحت امامان معصوم دشنام داده و اهانت کند، کافر بوده و نجس است و باید این مرتد دین به سزای اعمالش برسد.

به گزارش فارس، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ‌در این راستا و در پاسداشت حرمت امام هادی (ع) و همزمان با سالروز شهادت دهمین اختر تابناک امامت حسینیان پرشور و شعور اردبیل در تجمعی عظیم در محکومیت هتک حرمت و جسارت به ساحت امام هادی (ع) گرد هم می‌آیند تا اعلام انزجار کنند.

ستوده افزود: این برنامه فردا شب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد اعظم اردبیل آغاز می‌شود و حسینیان اردبیل یک صدا و همدل فریاد انزجار از استکبار را سر می‌دهند.

اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل و مؤسسات وابسته به آن با صدور بیانیه‌ای هتک حرمت به امام هادی (ع) را محکوم کرده و خواستار برخورد با عوامل این اهانت شدند.

ائمه جمعه و جماعات، روحانیان، هیئت‌های دینی و مذهبی، مداحان و شعرا، هیئت امنای مساجد و مجمع جوانان عاشق ولایت با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که در دنیای به اصطلاح پیشرفت، تکنیک و تمدن غرب سردمداران استکباری با کنار گذاشتن ادب و اخلاق در نهایت بی‌فرهنگی و بی‌عقلی به بزرگ‌ترین دین اسلام قرآن کریم و مقدسات مسلمانان و ساحت ائمه معصومین اهانت کرده که به شدت این تحرکات زننده و فجیع و جسارت‌آمیز محکوم به فنا است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: نور الهی و هدایت ائمه معصومین هرگز لگدمال و خاموش نمی‌شود و آن چه خاموش شدنی است حرکت قبیح و زشت اهانت‌کنندگان به ساحت مقدسات اسلامی است که سعی می‌کنند به هر نحوه ممکن از اسلام و بیداری آن انتقام بگیرند در حالی که عاقبت آنها شکست و نابودی است.

سازمان اوقاف و امور خیریه استان نیز مراسم عزاداری شب شهادت امام هادی (ع) را فرصتی مناسب برای محکومیت اهانت‌کنندگان به ساحت آن امام همام دانسته و بر حضور مردم باوفای اردبیل در مراسم شب شهادت امام هادی (ع) در امامزاده میرزاده خانم اردبیل تاکید کرده است.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول