اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان شهریور امسال

ورودی‌های سوق و چرام به دهدشت ساماندهی می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه گفت: با نظر مثبتی که استاندار داشته و همت شهرداری و تأمین منابع، تا پایان شهریور امسال ورودی‌های سوق و چرام به دهدشت ساماندهی می‌شوند.

ورودی‌های سوق و چرام به دهدشت ساماندهی می‌شوند

 به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، سید ناصر رضایی عصر سه‌شنبه در نشست با اعضای شورای شهر این شهرستان پیرامون مشکلات موجود در سطح کهگیلویه اظهار داشت: شوراها باید مشکلات و آسیب‌ها را بیان کنند اما به یاد داشته باشند که این آسیب‌ها و مشکلات نباید ما را از کارهای انجام گرفته به دور کند.

وی اضافه کرد: یادمان نرود نظام مقدس جمهوری اسلامی چه تغییر و تحولاتی در جامعه ایران به وجود آورده است که نباید تنها حول مشکلات سخن بگوییم چراکه اینگونه چهره انقلاب و نظام مخدوش ‌می‌شود.

رضایی با اشاره به این که 33 سال از انقلاب گذشته و کارهای زیادی انجام شده، عنوان کرد: درست است که مدت زیادی از عمر انقلاب اسلامی گذشته، اما قرار نیست تمام مشکلات در این مدت سه دهه از بین برود.

این مسئول تاکید کرد: ما عمق محرومیت‌ها و محدودیت‌ها را در منابع داریم و بدانیم که در کشورهای توسعه‌یافته هم داشته‌ها و توانمندی‌ها سقف و اندازه‌ای دارند.

فرماندار کهگیلویه این منطقه را دومین شهرستان پرجمعیت استان دانست و اضافه کرد: مشکل ورودی‌های شهر دهدشت را داریم و هزینه زیادی برای چهار خطه کردن ورودی‌های سوق، چرام و طولیان لازم است، بنابراین باید محدودیت‌ها را هم در نظر بگیریم.

وی تصریح کرد: بالغ بر 700 روستا داریم که بسیاری از آن‌ها آسفالت نشده‌اند، پس وقتی آسیب‌ها را می‌بینیم محدودیت‌ها را هم ببینیم و راهکار ارائه دهیم.

موضوع دیگری که ناصر رضایی به آن اشاره کرد تعامل با پروژه‌ها بود که در این زمینه اذعان کرد: در سطح روستاها و شهرها باید با پروژه‌ها تعامل وجود داشته باشد و شوراها در امور مختلف پروژه‌های عمرانی همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار کهگیلویه در رابطه با مسیرهای لنده نیز بیان کرد: پروژه مسیر لنده و سرآسیاب به دهدشت در حال بررسی و همچنین مسیر لنده به چاروسا در حال زیرسازی است.

این مسئول در بحث مشکلات لنده اضافه کرد: در ارتباط با مشکل قطعی برق لنده مکاتبات زیادی انجام گرفته که این موضوع در استان برطرف نمی‌شود و به حوزه خوزستان مربوط است اما در این راستا دو بحث ترانس جدید و جدایی برق لنده از حوزه چرام از اقدامات استان ما به شمار می‌رود.

رضایی با بیان اینکه کهگیلویه دومین شهرستان در راه‌اندازی شبکه دیجیتال است، متذکر شد: شبکه دیجیتال کهگیلویه که چند روز اخیر افتتاح شد بلندترین دکل استان را داشته و دکل دیگری در ناحیه دژکوه در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: 400 وات دیجیتال با 27 شبکه که 11 شبکه آن رادیویی است در این شبکه موجود بوده و در نظر داریم که در این خصوص مشکل خرابی شبکه تلویزیونی بخش لنده برطرف شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول