اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ویزیت و درمان رایگان بیماران

بیمارستان صحرایی سپاه کامیاران راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: بیمارستان صحرایی سپاه کامیاران با هدف ویزیت و درمان رایگان بیماران مناطق محروم این شهرستان به مدت سه روز در منطقه گشکی راه‌اندازی شد.

بیمارستان صحرایی سپاه کامیاران راه‌اندازی شد

فرمانده سپاه شهرستان کامیاران صبح امروز در حاشیه افتتاح این بیمارستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این بیمارستان به همت سپاه کامیاران و با همکاری بسیج جامعه پزشکی، بیمارستان شهید قاضی سنندج و شبکه بهداشت و درمان کامیاران راه‌اندازی شده است.

به گفته محمدرضا شرفبیانی، هدف از ایجاد این بیمارستان ارائه خدمات پزشکی رایگان به مردم محروم منطقه و روستاهای اطراف آن است.

وی با بیان اینکه این مرکز درمانی به مدت سه روز با حضور پزشکان عمومی و متخصص از استان‌های قم، تهران و کردستان ایجاد شده است، تصریح کرد: مرکز مذکور در زمینه‌های آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی و دندانپزشکی به صورت رایگان به مراجعین خدمات ارائه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: سپاه در راستای ارائه خدمات بی‌منت و طرح‌های محرومیت‌زدایی به ویژه در مناطق محروم از هیچ تلاشی فروگذار نیست و با تمام توان در این زمینه حرکت خواهد کرد.

شرفبیانی در ادامه از عضویت بیش از یک سوم مردم شهرستان کامیاران در بسیج خبر داد و افزود: در چند سال اخیر تحولات بسیار خوبی در برنامه‌های اجرایی بسیج در این شهرستان صورت گرفته است.

وی عمق‌بخشی داخلی در راستای حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را از مهم‌ترین اهداف برنامه‌های بسیج کامیاران عنوان کرد و گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی، دینی و سیاسی در راستای افزایش سطح بصیرت دینی و سیاسی افراد جامعه به ویژه نسل جوان از اولویت‌های کاری بسیج در شهرستان کامیاران است.

وی همچنین به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مناطق محروم شهرستان توسط بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: بسیجیان توانسته‌اند با کمک مردم این مناطق کارهای بسیار خوبی در زمینه جاده‌سازی، ساخت مسجد، مدرسه و مرمت بعضی از راه‌های روستایی انجام دهند.

وی در پایان راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی و اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه و زودبازده در مناطق محروم توسط سپاه و بسیج را اقدام خوبی برای خدمات‌رسانی بیش از پیش به مردم دانست و گفت: این مهم علاوه بر رفع بسیاری از مشکلات، زمینه اعتماد بیشتر مردم به نظام و دولت را فراهم کرده است.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول