اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی

دومین اکسپوی هنرهای تجسمی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست انجمن هنرهای تجسمی همدان گفت: نخستین اکسپوی هنرهای تجسمی در چهار ماه قبل انجام شد که دومین اکسپو توسط خود هنرمندان در آینده نزدیک برگزار می‌شود.

دومین اکسپوی هنرهای تجسمی برگزار می‌شود
تقی حجاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری جشنواره استانی هنرهای تجسمی اظهار کرد: دهمین جشنواره هنرهای تجسمی استان همدان 25 و 26 بهمن ماه در شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: هر هنرمند می‌تواند با ارسال حداقل دو و حداکثر سه اثر در یکی از بخش‌های مشخص شده جشنواره هنرهای تجسمی شرکت کند.
سرپرست انجمن هنرهای تجسمی همدان در ادامه افزود: انجمن هنرهای تجسمی دارای 200 عضو است اما افرادی نیز عضو نیستند اما در این زمینه فعالیت می‌کنند.
وی با اشاره به حمایت‌هایی که در این حوزه صورت می‌گیرد، افزود: حمایت‌های صورت گرفته بیشتر مالی است که آن هم سریع انجام نمی‌شود و اعضا نیز در هر شهری که نمایشگاه برگزار می‌شود، شرکت کردند.
حجاریان خاطرنشان کرد: نخستین اکسپوی هنرهای تجسمی در چهار ماه قبل انجام شد که دومین اکسپو توسط خود هنرمندان در آینده نزدیک برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در انجمن هنرهای تجسمی آموزشی صورت نمی‌گیرد، افزود: عدم آموزش در انجمن به علت نبود مکان مناسب است، اما قرار است که در مجتمع شهیدآوینی مکانی به انجمن ما اختصاص دهند.
سرپرست انجمن هنرهای تجسمی همدان یادآور شد: اساتید هنرهای تجسمی در حد فوق لیسانس و لیسانس هستند و به موضوعاتی که بیشتر آزاد، اجتماعی و ملی است، می‌پردازند.
وی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه هنرمندان همدانی در جشنواره‌های سراسری تاجیکستان و فرانسه حضور یافتیم، افزود: این جشنواره‌ها می‌توانند مؤثر باشند چون هم موجب رقابت می‌شود و هم یک محکی برای ارزیابی سطوح هنرمندان است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول