اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:

دومین اکسپوی همدان، تیرماه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری دومین نمایشگاه و فروشگاه آثار هنرمندان هنرهای تجسمی (اکسپو) استان در تیرماه سال جاری خبر داد.

دومین اکسپوی همدان، تیرماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، خسرو بیات با اشاره به اینکه دومین اکسپوی همدان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این اکسپو از 3 تا 15 تیرماه سال جاری در نگارخانه استاد زنگنه مجتمع فرهنگی و سینمایی شهید آوینی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: هنرمندان استان همدان که علاقه‌مند به شرکت در این اکسپو هستند می‌توانند با رعایت شرایط لازم تا قبل از روز 27 خرداد ماه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند و داوری آثار در تاریخ 28 خرداد ماه صورت می‌گیرد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان تصریح کرد: هنرمندان متقاضی شرکت در این اکسپو می‌بایست اصل اثر را به صورت قاب شده همراه با تکمیل فرم شناسنامه اثر و نصب آن در پایین تابلو و ارسال فایل تصویری با کیفیت، به همراه شناسنامه اثر در قالب لوح فشرده برای چاپ کتابچه آثار ارسال کنند.

وی گفت: قیمت‌های فروش اعلام شده توسط هنرمندان در فرم شناسنامه اثر، پیشنهادی است و قیمت نهایی طبق آئین نامه توسط کارگروه قیمت‌گذاری اعلام خواهد شد.

بیات در پایان خاطرنشان کرد: آثار رسیده به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان پس از بررسی در شورای فنی هنرهای تجسمی و خوشنویسی استان برای شرکت در اکسپو انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/خ۳۰

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول