اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال وحدت جویبار خبر داد

حضور محمود فکری در تمرینات فوتبال وحدت جویبار

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال وحدت جویبار از حضور محمود فکری بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و استقلال تهران در تمرینات آمادگی این باشگاه خبر داد.

حضور محمود فکری در تمرینات فوتبال وحدت جویبار

یارعلی سیار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری از حضور محمود فکری بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و استقلال تهران در تمرینات آمادگی این باشگاه خبر داد و گفت: محمود فکری بازیکن سابق تیم ملی‌ اهل جویبار است.

وی همچنین از نایب قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های نونهالان استان خبر داد و ابراز داشت: در این دوره از رقابت‌ها 12 تیم به صورت دوره‌ای با هم مسابقه دادند که در نهایت با نایب قهرمانی تیم فوتبال نونهالان وحدت جویبار همراه بود.

این مسئول افزود: در فینال مسابقات با بدشانسی دو بر صفر از تیم خاور جوان آمل شکست خوردیم و پس از این تیم آملی، نایب قهرمان لیگ شدیم.

مربی تیم فوتبال وحدت جویبار تصریح کرد: این باشگاه در چندین رده سنی و مدرسه فوتبال تیمداری می‌کند و از باشگاه‌های استعدادیاب فوتبال استان است.

سیار از حمایت‌های مالی عزیز مسلم‌نژاد مدیریت باشگاه تشکر کرد و متذکر شد: علیرضا رضایی و علی نیک‌رفتار به عنوان مربیان در کنار تیم نیز حضور داشتند.

وی در پایان اذعان داشت: امیرحسن سیار بازیکن ارزنده وحدت جویبار در این دوره از مسابقات 9 گل و همچنین 13 پاس گل داد که از سوی کمیته فنی به عنوان فنی‌ترین بازیکن انتخاب شد.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول