اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آب منطقه‌ای هرمزگان هشدار داد

شنا کردن در تاسیسات آبی هرمزگان ممنوع است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان گفت: شنا کردن در پشت دریاچه سدهای جگین، استقلال میناب، شمیل و نیان، کانال‌های آبیاری میناب و نیز بند انحرافی سد جگین ممنوع است.

شنا کردن در تاسیسات آبی هرمزگان ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس جعفر زیرراهی ظهر امروز طی نشستی خبری با اعلام این مطلب اظهار داشت: همزمان با آغاز فصل تابستان و تعطیلی مدارس نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به ورزش‌های آبی و شنا در تاسیسات آبی استان نظیر سدها، آب بندها و کانال‌های آبیاری اقدام به فعالیت‌های ورزشی و تفریحی می‌کنند که باعث بروز اتفاقات ناگواری در تاسیسات آبی استان خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف از احداث تاسیسات و ابنیه آبی مانند سدها، بندهای انحرافی و کانال‌های آبیاری تامین آب مورد نیاز شهروندان در بخش‌های مختلف شرب، صنعت و کشاورزی است، افزود: شهروندان عزیز به ویژه افراد ساکن در حاشیه رودخانه‌ها و تاسیسات آبی برای حفظ سلامت خود و خانواده‌هایشان به تابلوهای هشدار دهنده که با هدف اطلاع رسانی از ممنوعیت شنا و نزدیک شدن به آنها نصب شده است، توجه بیشتری داشته باشند.

مدیر عامل آب منطقه ای هرمزگان خاطرنشان کرد: اماکن و تاسیسات آبی مکان مناسبی برای شنا نیست و علاوه بر خطرات جانی، خسارت زیادی را به این تاسیسات وارد می‌سازد

وی اضافه کرد: دلیل اصلی ممنوعیت شنا در دریاچه سدها، بندهای انحرافی و کانال‌های آبیاری حفاظت از جان شهروندان و جلوگیری از غرق شدن آنها است.

زیرراهی افزود: از خانواده‌ها درخواست می‌شود در فصل تابستان بیشتر مواظب و مراقب فرزندان خود باشند و با برنامه‌ریزی مناسب با فرزندان خود برای پرکردن اوقات فراغت همکاری کنند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان در پایان اضافه کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه ناگوار مسئولیت آن متوجه خود اشخاص است و این شرکت در این خصوص مسئولیتی ندارد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول