اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل سابق اداره ورزش و جوانان استان اصفهان:

زمانی که برخی غرق حاشیه‌سازی بودند به فعالیتم مشغول بودم

خبرگزاری فارس: مدیر کل سابق اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در زمانی که عده‌ای غرق حاشیه‌سازی بودند، تیم مدیریتی ورزش اصفهان غرق در کار کردن بود.

زمانی که برخی غرق حاشیه‌سازی بودند به فعالیتم مشغول بودم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رشید خدابخش ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کلی فعلی و جدید اداره ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار کرد: زمانی که به اصفهان آمدم، شوق و ذوق بسیاری داشتم که در استان خودم فرصت خدمت‌گزاری پیدا کرده‌ام و می‌توانم تجربه کار در چهار استان دیگر را در این استان به کار بگیرم.

وی ادامه داد: برخلاف مراسم معارفه من که در یک سالن استیجاری برگزار شد، مراسم تودیع در خانه وزنه‌برداری اصفهان  که مکانی در شأن مردم اصفهان است، انجام می‌شود که نمونه‌ای از اقدامات انجام شده در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان است.

مدیر کل سابق اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه متأسف است نتوانسته رتبه سرانه ورزشی اصفهان را بیش از پنج رده افزایش بدهد، تصریح کرد: مجموع سرانه تحویلی به من در آغاز مدیریت، 950هزار متر مربع بود که در حال حاضر به یک‌هزار و 550 متر مربع رسیده است.

وی با بیان اینکه اعتقاد دارم تیم کاری بنده قدرتمندترین تیم مدیریت در ورزش کشور بوده است، گفت: تمام افرادی که برای ورزش اصفهان دل سوزانده‌اند، عضو تیم ما بودند و برخی نیز که برای ما حاشیه‌سازی کردند، سبب شدند تا محکم‌تر به جلو حرکت کنیم.

خدابخش با بیان اینکه مقدمات کسب نخستین مدال المپیکی فراهم شده است، تاکید کرد: امیدوارم جواهری که از مدیران برنامه‌ریز است، برنامه‌ قبلی که ریل‌گذاری شده است را ادامه بدهد زیرا رها کردن برنامه قبلی آفت ورزش اصفهان است.

وی با اشاره به غیبت استاندار اصفهان در این مراسم اظهار کرد: جواهری انتخاب استاندار و وزیر ورزش است و امیدوارم حمایت‌ها از وی ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول