اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌ جمعه جدید فردوس معرفی می‌شود

خبرگزاری فارس: پس از گذشت سه ماه، جمعه این هفته طی مراسمی امام‌ جمعه جدید شهرستان فردوس معرفی می‌شود.

امام‌ جمعه جدید فردوس معرفی می‌شود

مسئول ستاد نمازجمعه شهرستان فردوس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: امام‌ جمعه پدر معنوی هر شهر است و معمولا از وی به عنوان محور وحدت در جامعه یاد می‌شود.

محمدرضا زال‌حسینی از معرفی امام‌ جمعه جدید شهرستان فردوس طی مراسمی در جمعه این هفته خبر داد و گفت: پس از گذشت سه ماه نماز جمعه این هفته شهرستان فردوس به امامت امام‌ جمعه جدید برگزار می‌شود.

وی افزود: برای انتخاب امام‌ جمعه شهرستان فردوس افراد زیادی به شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه معرفی شدند که بالاخره پس از ملاحظات لازم شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی به عنوان امام‌ جمعه شهرستان فردوس منصوب شد.

مسئول ستاد نماز جمعه فردوس به نقش مؤثر امام‌ جمعه در پیگیری امور شهرستان و حل مشکلات مردم اشاره کرد و افزود: بسیاری از مراجعات مردمی به نهاد امامت جمعه در ارتباط با مشکلات فردی و اجتماعی مردم است.

حجت‌الاسلام محمدرضا بابایی متولد ماهان کرمان است؛ وی همزمان با تحصیل در دبیرستان مقدمات طلبگی خود را نیز آغاز کرد و پس از اتمام تحصیل در دبیرستان به تحصیل در دانشگاه و به طور همزمان در حوزه علمیه مشغول شد.

وی در دوران قبل از انقلاب مدرک کارشناسی خود در رشته فیزیک را از دانشگاه فردوسی مشهد اخذ کرد و مدتی در آموزش و پرورش مشغول به خدمت بود.

حجت‌الاسلام بابایی از سال 57 تاکنون به مدت 16 سال مسئولیت امامت جمعه شهر‌های مختلف را به عهده داشته است.

وی مسئولیت امامت جمعه کوه‌بنان در استان کرمان به مدت پنج سال، امام‌ جمعه زرند کرمان به مدت 9 سال و امام‌ جمعه زرین‌دشت فارس را در کارنامه کاری خود دارد.

آیت‌الله محمد علیزاده یزدی نخستین امام‌ جمعه شهرستان فردوس و حجت‌الاسلام محمدرضا بابایی نیز به عنوان هفتمین امام‌ جمعه این شهرستان مشغول به خدمت می‌شود.

پس از آیت‌الله علیزاده یزدی، حجت‌الاسلام سید ناصر حسینی، مرحوم علی‌اکبر معنوی، محمد فردوسی‌پور، محمدعلی حسینی‌مقدم و سید مجدالدین حسینی به عنوان امامان جمعه شهرستان فردوس در این شهرستان خدمت کرده‌اند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول