اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه

امام جمعه گراش منصوب شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، حجت‌الاسلام رضا حسینی به سمت امام جمعه گراش منصوب شد.

امام جمعه گراش منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گراش، مراسم تودیع و معارفه امام جمعه گراش، بعدازظهر امروز با حضور عبدالعلی ابراهیمی معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و حجت‌الاسلام ملک مکان مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس، مسئولان و مردم گراش در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالعلی ابراهیمی معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: امام جمعه یک حلقه وصل بین مردم و حاکمیت است و برکات اجتماعی نماز جمعه این است که باعث ایجاد الفت و وحدت در بین اقشار جامعه می‌شود.

وی افزود: عده‌ای همیشه در حال تفرقه‌اندازی بوده‌اند اما آن‌هایی که اهل دین و دیانت هستند به هیچ وجه نباید اجازه دهند در شهر اختلاف به وجود آید.

ابراهیمی گفت: یکی از رسالت‌های نماز جمعه ایجاد وحدت است و بین مردم و مسئولان نظام پیوند ایجاد می‌کند و نهاد نماز جمعه باید تفرقه که سم مهلکی برای جامعه است را ریشه‌کن کند.

به گزارش فارس، در این مراسم از تلاش 10 ساله حجت‌الاسلام محمدحسین حلاجی امام جمعه سابق گراش تقدیر و حجت‌الاسلام سیدرضا حسینی طی حکمی از سوی مسئول شورای سیاست‌گذاری به عنوان امام جمعه گراش برای مدت سه سال منصوب شد.

همچنین معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در سخنانی تصریح کرد: از برکات نماز جمعه در بعد سیاسی ایجاد روشنگری و بصیرت است.

وی ادامه داد: همیشه و در هر برهه از تاریخ مردم در قبال نظام، رهبری و سیاست‌های رهبری، مسئولیت دارند که وظیفه امام جمعه تبیین این سیاست‌ها است.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول