اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار ایلام:

همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط در مدیریت حوادث جاده‌ای ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط در مدیریت حوادث جاده‌ای ضروری است.

همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط در مدیریت حوادث جاده‌ای ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، احمد کرمی ظهر امروز در نشست کمیته ایمنی راه‌های استان ایلام اظهار داشت: اطلاع‌رسانی به موقع در زمان بروز سوانح رانندگی امری ضروری است.

وی ادامه داد: مراعات این نکات در کاهش سوانح رانندگی منجر به فوت در استان ایلام بسیار مؤثر است که باید مد نظر مسئولان امر قرار گیرد.

این مسئول اضافه کرد: پیگیری رفع نقاط حادثه خیز جاده‌ای استان ایلام به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دارد و در این راستا برنامه‌ریزی شده است.

کرمی تصریح کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز ایلام - دره‌شهر، ایلام - مهران و ... در دستور کار این دستگاه اجرایی قرار دارد و دستورات لازم نیز صادر شده است.

معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: دستورات لازم برای روشنایی تونل‌های استان نیز صادر شده که باید در نخستین فرصت محقق و اجرایی شود.

در این نشست اعلام شد با توجه به تأثیر نقاط حادثه خیز در سوانح رانندگی، رایزنی‌های مسئولان امر در خصوص جذب به موقع اعتبار برای رفع نقاط حادثه خیز محورهای ارتباطی ایلام - دره‌شهر و ایلام - مهران افزایش یابد. 

راه‌اندازی سامانه اینترنتی به منظور افزایش دقت دید در شب و آمار سوانح رانندگی از دیگر مصوبات کمیته ایمنی راه‌های استان ایلام بود.

id="1464_6" style="background: #ffd700">انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول