اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته استان قم در گفت‌وگو با فارس:

کسب 2 مدال نقره از لیگ جهانی کاراته رضایت‌بخش است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: کسب دو عنوان نایب قهرمانی داودآبادی و علی‌پور در لیگ جهانی کاراته رضایت‌بخش و نشان از توانمندی بالای کاراته‌کاهای قمی است.

کسب 2 مدال نقره از لیگ جهانی کاراته رضایت‌بخش است

حسن عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم‌ اظهار کرد: نایب قهرمانی داودآبادی و علی‌پور در لیگ جهانی کاراته در حالی رقم خورد که از استان قم چهار نماینده در قالب تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان به این رقابت‌ها اعزام شده بودند.

وی اضافه کرد: دو کاراته‌کای قمی در شرایطی در مسابقات معتبر لیگ جهانی کاراته موفق به کسب مقام نایب قهرمانی و نشان نقره شدند که در دیدار قبل از فینال با اقتدار حریفان خود را شکست داده بودند و تنها با کمی بداقبالی مدال طلا را از دست دادند اما کار آنها بسیار ارزشمند بود.

رئیس هیئت کاراته استان قم افزود: سومین دوره رقابت‌های معتبر لیگ جهانی کاراته ملقب به کاراته‌وان که زیر نظر مستقیم فدراسیون جهانی کاراته برگزار می‌شود، با درخشش کاراته‌کاهای قمی و قهرمانی تیم ملی اعزامی کشورمان به کار خود پایان داد.

وی ابراز داشت: در واقع این دوره از رقابت‌ها با شرکت کاراته‌کاهای مدعی از 27 کشور صاحب نام این رشته از سراسر دنیا به میزبانی کشور اندونزی در شهر جاکارتا برگزار شد و طی آن کاراته‌کاهای قمی در دو وزن به مدال‌های نقره رسیدند.

عابدی یادآور شد: در جریان برگزاری این دوره از رقابت‌ها به لحاظ کیفی و همچنین از نظر کمی با توجه به حضور چهره‌های مطرح کاراته دنیا از کشورهای مختلف از سطح بسیار بالایی برخوردار بود، محمدهادی داودآبادی در وزن منهای 75 کیلوگرم صاحب نشان نقره شد.

وی تصریح کرد: نگاهی به عملکرد این کاراته‌کای خوش تکنیک و توانای قمی در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته در کشور اندونزی نشانگر این است که وی می‌تواند با تلاش بیشتر این مدال را به طلای مسابقات آسیایی تبدیل کند.

رئیس هیئت کاراته استان قم در ادامه با تمجید از عملکرد سعید علی‌پور دیگر کاراته‌کای قمی حاضر در لیگ جهانی کاراته عنوان داشت: در واقع همین مهم در خصوص علی‌پور نیز صدق می‌کند زیرا علی‌پور عملکرد فوق العاده‌ای در لیگ جهانی داشت.

وی با بیان اینکه امیر مهدی‌زاده و ناصر نجفی نیز به خوبی توانایی‌های خود را در این دوره از پیکارها نشان دادند خاطر نشان کرد: سعید علی‌پور در وزن منهای 60 کیلوگرم با کسب مقام نایب قهرمانی و نشان نقره به کار خود پایان داد.

در سومین دوره رقابت‌های لیگ جهانی کاراته در کشور اندونزی، امیر مهدی‌زاده در وزن منهای 60 کیلوگرم توفیقی نیافت و ناصر نجفی نیز در وزن منهای 75 کیلوگرم پنجم شد، ضمن اینکه تیم ملی کشورمان نیز با کسب چهار طلا، شش نقره و هفت برنز بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها جای گرفت.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول