اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اعتراض به افزایش نرخ بهره بانکی

سوت‌ کارخانه‌های تولیدی کشور 25 تیر به صدا در‌می‌آید/ هشدار به شورای پول و اعتبار

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: در تاریخ 25 تیرماه تمام تولید کنندگان ایران برای اخطار به شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی در اعتراض به افزایش نرخ بهره یک دقیقه سوت‌ کارخانه‌های تولیدی را به صدا درمی‌آورند.

سوت‌ کارخانه‌های تولیدی کشور 25 تیر به صدا در‌می‌آید/  هشدار به شورای پول و اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هادی غنیمی‌فرد شامگاه گذشته در آیین چهارمین جشنواره تولید کنندگان جوان استان اصفهان اظهار داشت: در هر صورت، خلاف یا خواست اراده ما، این کشور متعلق به جوانان ایران است.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و خطاب به تولیدکنندگان ادامه داد: دولتی، دولت است که نوکر خوبی برای مردم باشد، بنابراین از نوکرتان نترسید و درست و منطقی فرمان دهید تا اینکه کشور به سمت و سوی ترقی پیش برود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اشاره به وضعیت نرخ ارز تصریح کرد: نرخ ارز در دست مافیا و یک عده آدم کلاهبردار قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: کسانی که ادعای رفتن کشور به سمت قحطی را کرده‌اند، خطا می‌روند، چرا که ما نمی‌گذاریم ایران به این سمت حرکت کند.

غنیمی‌فرد اضافه کرد: با چنگ و دندان کشور خود را نجات داده و پیروز می‌شویم، بنابراین نرخ ارز به همان قیمت مطلوب که باید برمی‌گردد.

وی با اشاره به تصمیم برای افزایش نرخ بهره بانکی اظهار کرد: روز 25 تیرماه ساعت 10:30 دقیقه صبح تمام تولید کنندگان ایران برای اخطار به شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی که باید نرخ بهره را به صورت گذشته بازگردانند، در مرحله نخست یک دقیقه سوت‌های کارخانه‌ها را به صدا درمی‌آورند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: به این دو بخش 15 روز مهلت داده می‌شود که اگر نرخ بهره را به صورت گذشته بازنگردانند، خودمان اقداماتی را انجام می‌دهیم.

‌غنیمی‌فرد با اشاره به بهره‌وری در کار تصریح کرد: بهره‌وری نیز باید در تمام مراحل تولید مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول